Csökkenti árait a Carrefour Belgiumban
Május 8-tól csökkenti árait a Carrefour Belgiumban, és az elkövetkező hetekben további árcsökkentéseket tervez.
A kiskereskedő három üzletformátumában – Carrefour Hyper, Market és Express -, valamint a carrefour.be weboldalon akár 100 cikkelem árát csökkenti.
A Carrefour Belgium közlése szerint az infláció által különösen érintett termékek, úgymint a liszt, a tésztafélék, a gabonafélék, a kekszek, a tejszín és a WC-papír, szerepelnek a kampányban.
A kiskereskedő további kategóriákban, például a friss és nem élelmiszeripari termékeknél is csökkentéseket tervez az elkövetkező hetekben.
Az alacsonyabb árú termékek láthatóságának növelése érdekében a Carrefour Express, Market és Hyper üzletekben „alacsonyabb ár” plakátok kerültek elhelyezésre Belgium-szerte.
Az árcsökkentésre figyelmet felhívó médiakampány a digitális kommunikációra összpontosít a közösségi oldalakon, a carrefour.be weboldalon és hírlevélben.
A Carrefour 2022 augusztusában indította el „Akciók a vásárlóerőért” kampányát. Akkor a kereskedő 100 termék árát fagyasztotta be 100 napra. A kampány kétszer futott: 2022 szeptemberétől 2023 januárjáig, majd januártól 2023 április végéig.
A múlt hónapban a vállalat közölte, hogy a magas infláció ellenére bízik abban, hogy idén tovább nő nyeresége és javul likviditása, miután az első negyedévben felgyorsult az értékesítés bővülése.
Kapcsolódó cikkeink
Terjeszkedik Belgiumban a Crisp
A friss élelmiszereket kínáló online bolt, a Crisp bérbe adta…
Tovább olvasom >A francia szupermarketeknek tájékoztatniuk kell a vásárlókat a termékméret csökkentésről
Július 1-jétől a francia szupermarketeknek ún. „zsugorflációs”tájékoztatási kötelezettsége van, azaz…
Tovább olvasom >Nehézségekbe ütközött a MyPrice (Mere) belgiumi terjeszkedése
A MyPrice orosz diszkontcég bejelentése, miszerint hamarosan megnyitja Belgiumban negyedik…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tesco Magyarország a kihívások ellenére is optimista a jövőt illetően
A kiskereskedelmi szektor jelenlegi helyzetéről és a közeljövőben várható trendekről…
Tovább olvasom >Az alkoholmentes sörökre és a prémium kategóriára fókuszál a magyar sörpiac
A magyar sörpiac jelentős változásokat mutat az alkoholmentes és a…
Tovább olvasom >A Danone kutatása a növényi termékek népszerűségét vizsgálta
A Danone Magyarország 2024-ben ismét részt vett az öt kelet-közép-európai…
Tovább olvasom >