Csökkenti a vaj árát az ALDI
Az ALDI Magyarország az elmúlt időszakban alacsonyabb beszerzési árakat ért el, ezért 2023. február 6-a, hétfőtől jelentősen, 20 százalékkal csökkentette az üzletláncuk két legnépszerűbb, nemzetközi beszerzésű, 82 százalékos Desira és Milfina saját márkás vaj árát. Az üzletlánc emellett csökkentette a magyar beszerzésű, 60 százalékos zsírtartalmú, 100 grammos saját márkás Kokárdás vaj árát.
Ez a három népszerű saját márkás ALDI-termék adja az áruházlánc teljes vajforgalmának több mint felét, így a vásárlók ezeket már a mai naptól valamennyi ALDI-üzletben jelentősen olcsóbban tudják beszerezni.
„Az ALDI elkötelezett a magyar fogyasztók minőségi termékekkel történő kiszolgálása és az alacsony árak iránt, amelyek segítséget nyújtanak a magyar családok számára a hétköznapok során. Leginkább azzal segítjük vásárlóink spórolási törekvéseit, ha – a korábbi ígéretünknek megfelelően – ahol és amint lehet, csökkentjük az árainkat. A legnépszerűbb saját márkás vajaink árát a mai naptól 20%-kal csökkentjük, ami nem egyszeri akció, hanem tartós árcsökkentés és az alacsonyabb beszerzési árelőnyünket azonnal továbbadjuk vásárlóinknak. Keressük a lehetőséget, hogy még több magyar és nemzetközi vajtermék esetében lejjebb vigyük az árakat. Bízom abban, hogy a vajárak csökkenése csupán a kezdet, és a tejtermékek, illetve általában az élelmiszerek esetében további árcsökkentéssel tudjuk támogatni a fogyasztókat”
– idézi az üzletlánc közleménye Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatóját.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >Az ALDI december 24-én délig tart nyitva
Az ALDI üzletei a vásárlók igényeit figyelembe véve idén is…
Tovább olvasom >Közel 120 új üzletet nyitott az Aldi 2024-ben az USA-ban
Az Aldi, az egyik leggyorsabban növekvő diszkont élelmiszerlánc, 2024-ben közel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >