Csökkenti a vaj árát az ALDI
Az ALDI Magyarország az elmúlt időszakban alacsonyabb beszerzési árakat ért el, ezért 2023. február 6-a, hétfőtől jelentősen, 20 százalékkal csökkentette az üzletláncuk két legnépszerűbb, nemzetközi beszerzésű, 82 százalékos Desira és Milfina saját márkás vaj árát. Az üzletlánc emellett csökkentette a magyar beszerzésű, 60 százalékos zsírtartalmú, 100 grammos saját márkás Kokárdás vaj árát.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/02/pexels-markus-spiske-94443.jpg)
Tartós árcsökkentést valósított meg a cég
Ez a három népszerű saját márkás ALDI-termék adja az áruházlánc teljes vajforgalmának több mint felét, így a vásárlók ezeket már a mai naptól valamennyi ALDI-üzletben jelentősen olcsóbban tudják beszerezni.
„Az ALDI elkötelezett a magyar fogyasztók minőségi termékekkel történő kiszolgálása és az alacsony árak iránt, amelyek segítséget nyújtanak a magyar családok számára a hétköznapok során. Leginkább azzal segítjük vásárlóink spórolási törekvéseit, ha – a korábbi ígéretünknek megfelelően – ahol és amint lehet, csökkentjük az árainkat. A legnépszerűbb saját márkás vajaink árát a mai naptól 20%-kal csökkentjük, ami nem egyszeri akció, hanem tartós árcsökkentés és az alacsonyabb beszerzési árelőnyünket azonnal továbbadjuk vásárlóinknak. Keressük a lehetőséget, hogy még több magyar és nemzetközi vajtermék esetében lejjebb vigyük az árakat. Bízom abban, hogy a vajárak csökkenése csupán a kezdet, és a tejtermékek, illetve általában az élelmiszerek esetében további árcsökkentéssel tudjuk támogatni a fogyasztókat”
– idézi az üzletlánc közleménye Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatóját.
Kapcsolódó cikkeink
Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Számos boltot sújt munkaerőhiány a nyári főszezonban
Idén nyáron is nagy szükség van munkaerőre az áruházakban, nemcsak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >