Csökkenti a vaj árát az ALDI
Az ALDI Magyarország az elmúlt időszakban alacsonyabb beszerzési árakat ért el, ezért 2023. február 6-a, hétfőtől jelentősen, 20 százalékkal csökkentette az üzletláncuk két legnépszerűbb, nemzetközi beszerzésű, 82 százalékos Desira és Milfina saját márkás vaj árát. Az üzletlánc emellett csökkentette a magyar beszerzésű, 60 százalékos zsírtartalmú, 100 grammos saját márkás Kokárdás vaj árát.

Tartós árcsökkentést valósított meg a cég
Ez a három népszerű saját márkás ALDI-termék adja az áruházlánc teljes vajforgalmának több mint felét, így a vásárlók ezeket már a mai naptól valamennyi ALDI-üzletben jelentősen olcsóbban tudják beszerezni.
„Az ALDI elkötelezett a magyar fogyasztók minőségi termékekkel történő kiszolgálása és az alacsony árak iránt, amelyek segítséget nyújtanak a magyar családok számára a hétköznapok során. Leginkább azzal segítjük vásárlóink spórolási törekvéseit, ha – a korábbi ígéretünknek megfelelően – ahol és amint lehet, csökkentjük az árainkat. A legnépszerűbb saját márkás vajaink árát a mai naptól 20%-kal csökkentjük, ami nem egyszeri akció, hanem tartós árcsökkentés és az alacsonyabb beszerzési árelőnyünket azonnal továbbadjuk vásárlóinknak. Keressük a lehetőséget, hogy még több magyar és nemzetközi vajtermék esetében lejjebb vigyük az árakat. Bízom abban, hogy a vajárak csökkenése csupán a kezdet, és a tejtermékek, illetve általában az élelmiszerek esetében további árcsökkentéssel tudjuk támogatni a fogyasztókat”
– idézi az üzletlánc közleménye Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatóját.
Kapcsolódó cikkeink
Glutént tartalmazhat: proteinszeletet hívott vissza az Aldi Magyarországon
Az Aldi Magyarország visszahívott egy népszerű proteinszeletet, miután kiderült, hogy…
Tovább olvasom >Húsvéti defláció: 7,5%-kal olcsóbb a húsvéti menü az ALDI-ban
Húsvét közeledtével az ünnepi asztal lenépszerűbb termékeinek árát csökkenti az…
Tovább olvasom >Árcsökkentéssel könnyíti a háztartások életét a Lidl és az Eroski
Jelentősen csökkentette árait a Lidl és az Eroski annak érdekében,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >