Családbarát termékekkel bővült az Impossible Foods kínálata az USA-ban
Az Impossible Foods három új termékkel bővítette kínálatát az Egyesült Államokban. Az üzletekben hamarosan megjelenő újdonságok között megtalálható az „Oroszlánkirály Csirkefalatok” a Walt Disney Co.-val együttműködésben, az Impossible Meal Makers receptdoboz és az Impossible Corn Dogs.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
A cég az új termékekkel meg akarja könnyíteni és kényelmesebbé tenni a családok számára a növényi alapú ételek elérhetőségét. Az Impossible Foods arra törekszik, hogy mindenféle fogyasztói igénynek megfelelő, befogadó és könnyen megközelíthető márka legyen, amiben fontos szerep jut a kényelmi termékek fejlesztésének.
Az Impossible Foods az elmúlt évben elmozdult a növényi alapú táplálkozás egészségügyi és környezeti előnyeinek hangoztatásától, és kommunikációjában a hangsúlyt inkább az ízélményre helyezte. Ennek keretében került az új termékek közé az Impossible Meal Makers receptdoboz, amelyben az Impossible Beef egy új, előre fűszerezett – például taco és olaszos stílusú – változata kapható. Az Impossible Corn Dogs a tavaly bemutatott Impossible marha hot doggal és puha kukoricalisztes bevonattal érkezik. //
Kapcsolódó cikkeink
Megszünteti növényi sajtmárkáját a Bel Group
A Bel Group bejelentette, hogy 2024 végéig kivezeti a piacról…
Tovább olvasom >Ugrásszerűen nő az alternatívfehérje-szabadalmak száma
A Good Food Institute a maga nemében első és egyedülálló…
Tovább olvasom >Új növényi italokkal lép be az észak-amerikai és ausztrál piacokra a Veganz
A német növényi alapú élelmiszergyártó, a Veganz Group megállapodást kötött…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Lezajlott az első Fenntartható Csomagolás Fórum
2025. június 4-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre az…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >