Új dimenziót nyit a kiskereskedelmi forgalom mérésben a Háztartáspanel – Consumer Panel Hungary GfK Kft. és a RetailZoom együttműködési megállapodása
Egy rendkívüli jelentőséggel bíró együttműködési megállapodás, mely egyesíti a Háztartáspanel – Consumer Panel Hungary GfK Kft. szolgáltatásait és a RetailZoom tranzakcionális adatokon alapuló kosárelemzését annak érdekében, hogy új dimenziót nyisson a kiskereskedelmi forgalom kutatásában.
A Háztartáspanel – Consumer Panel Hungary GfK Kft. – és a RetailZoom mérföldkőnek számító együttműködési megállapodást kötött! Az együttműködés eredményeként a két cég egy új szolgáltatást vezet be, amely a teljes magyarországi piacot felöleli, és létrehozza a teljes hazai FMCG univerzumra vonatkozó Kiskereskedelmi Index Panel-t. A RetailZoom a Háztartáspanel CPS szolgáltatásainak mérőszámait fogja felhasználni és egyesíteni a RetailZoom tranzakcionális – elektronikus adatokra épülő kosárelemzésével, hogy egy teljesen újszerű betekintést nyújtson a kiskereskedelmi index felmérésének tudományába.
A RetailZoom elemzései a Háztartáspanel CPS szolgáltatásaival kiegészülve teljeskörű betekintést és rendkívül értékes információkat nyújtanak mind a gyártói, mind a kiskereskedelmi szereplők számára. Az új szolgáltatás segítségével a piaci szereplők maximális hatékonysággal kezelhetik és követhetik márkáik piaci teljesítményét, és, az “insight”-okat azonnali akciótervvé alakítva, formálhatják üzleti stratégiájukat.
Amit a RetailZoom-ról tudni érdemes
A RetailZoom a Kiskereskedelmi Mérések üzletágban (RMS) jelenlévő, innovatív piaci szereplő, mely átfogó piacelemzést és a vásárlói viselkedési mintázatokkal kapcsolatos elemzéseket kínál a kiskereskedelmi és a gyártói/beszállítói szegmens számára egyaránt. RMS-megoldásaik mélyreható betekintést nyújtanak az értékesítési trendekbe, a készletingadozásba és a változó piaci preferenciákba, lehetővé téve az ügyfeleik számára az üzleti stratégiáik és a termékkínálatuk finomhangolását. Az Ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) modulokkal kiegészülve a RetailZoom célzott marketing és testreszabott szolgáltatásai révén hatékonyan segíti ügyfeleit abban, hogy azok emelni tudják a vásárlóik elkötelezettségi szintjét. A 16 országra kiterjedő működésével a RetailZoom globális perspektívát épít, egyúttal lokalizált piaci ismereteket nyújt ügyfelei számára, amelyek maximálisan segítik őket a piaci lehetőségek kiaknázásában és a növekedési potenciáljuk maximalizálásában a kiskereskedelmi szektor minden szegmensében.
További információk: http://www.retailzoom.net
A Consumer Panel Hungary GfK Kft. Háztartáspanel szolgáltatásairól röviden
A Consumer Panel Hungary GfK Kft. rendkívül büszke arra, hogy hosszú idő óta az FMCG szektor megbízható partnere a vásárlói piaci ismeretek terén. Kulcsfontosságú információkat nyújt azzal kapcsolatban, hogy ki mit, hol, mennyit, milyen gyakran és miért (nem) vásárol. A Háztartáspanel CPS a kiváló minőségű, folyamatosan elérhető piaci adatokkal, tanácsadással és szakértelmével segíti ügyfeleit abban, hogy a vásárlás minden egyes szakaszában maximális vásárlói élményt nyújtsanak.
A Consumer Panel Services GfK jelenleg 18 európai piacon elérhetőek: Ausztria, Belgium, Bulgária, Csehország, Dánia, Hollandia, Horvátország, Lengyelország, Magyarország, Németország, Norvégia, Olaszország, , Románia, Svédország, Svájc, Szerbia, Szlovákia és Ukrajna.
A Háztartáspanel CPS “Insight”-jai több ezer háztartásra, és azok több, mint 18 millió egyedi vásárlásaira épülnek, több mint 1,500 kiskereskedőt térképeznek fel, több mint 2,1 millió cikkelemet lefedve. A vásárlói viselkedési mintázatokat folyamatosan, a rendelkezésre álló összes vásárlási helyszínen nyomon követi, így mérni tudja a vásárlók ˝lábnyomát˝ , és ügyfeleinek széleskörű betekintést nyújt a vásárlói döntések motivációjába, vásárlói szokásaiba, mintázataiba a múltra, jelenre és a jövőre vonatkozóan.
A Consumer Panel Services GfK a YouGov cégcsoport része.
További információk: http://www.gfk-cps.com/
Kapcsolódó cikkeink
Többéves együttműködésbe kezd az Arsenal a Chivas Regallal
Két héttel az átigazolási határidő előtt bejelentette az Arsenal, hogy…
Tovább olvasom >1,1 milliárd dolláros megállapodást kötött a Coca-Cola és a Microsoft
Az italgyártó már közel egy éve dolgozik a generatív mesterséges…
Tovább olvasom >Szakmai szervezetek a HoReCa jövőjéért
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) HoReCa és Event tagozata együttműködési…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >