Új dimenziót nyit a kiskereskedelmi forgalom mérésben a Háztartáspanel – Consumer Panel Hungary GfK Kft. és a RetailZoom együttműködési megállapodása
Egy rendkívüli jelentőséggel bíró együttműködési megállapodás, mely egyesíti a Háztartáspanel – Consumer Panel Hungary GfK Kft. szolgáltatásait és a RetailZoom tranzakcionális adatokon alapuló kosárelemzését annak érdekében, hogy új dimenziót nyisson a kiskereskedelmi forgalom kutatásában.
A Háztartáspanel – Consumer Panel Hungary GfK Kft. – és a RetailZoom mérföldkőnek számító együttműködési megállapodást kötött! Az együttműködés eredményeként a két cég egy új szolgáltatást vezet be, amely a teljes magyarországi piacot felöleli, és létrehozza a teljes hazai FMCG univerzumra vonatkozó Kiskereskedelmi Index Panel-t. A RetailZoom a Háztartáspanel CPS szolgáltatásainak mérőszámait fogja felhasználni és egyesíteni a RetailZoom tranzakcionális – elektronikus adatokra épülő kosárelemzésével, hogy egy teljesen újszerű betekintést nyújtson a kiskereskedelmi index felmérésének tudományába.
A RetailZoom elemzései a Háztartáspanel CPS szolgáltatásaival kiegészülve teljeskörű betekintést és rendkívül értékes információkat nyújtanak mind a gyártói, mind a kiskereskedelmi szereplők számára. Az új szolgáltatás segítségével a piaci szereplők maximális hatékonysággal kezelhetik és követhetik márkáik piaci teljesítményét, és, az “insight”-okat azonnali akciótervvé alakítva, formálhatják üzleti stratégiájukat.
Amit a RetailZoom-ról tudni érdemes
A RetailZoom a Kiskereskedelmi Mérések üzletágban (RMS) jelenlévő, innovatív piaci szereplő, mely átfogó piacelemzést és a vásárlói viselkedési mintázatokkal kapcsolatos elemzéseket kínál a kiskereskedelmi és a gyártói/beszállítói szegmens számára egyaránt. RMS-megoldásaik mélyreható betekintést nyújtanak az értékesítési trendekbe, a készletingadozásba és a változó piaci preferenciákba, lehetővé téve az ügyfeleik számára az üzleti stratégiáik és a termékkínálatuk finomhangolását. Az Ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) modulokkal kiegészülve a RetailZoom célzott marketing és testreszabott szolgáltatásai révén hatékonyan segíti ügyfeleit abban, hogy azok emelni tudják a vásárlóik elkötelezettségi szintjét. A 16 országra kiterjedő működésével a RetailZoom globális perspektívát épít, egyúttal lokalizált piaci ismereteket nyújt ügyfelei számára, amelyek maximálisan segítik őket a piaci lehetőségek kiaknázásában és a növekedési potenciáljuk maximalizálásában a kiskereskedelmi szektor minden szegmensében.
További információk: http://www.retailzoom.net
A Consumer Panel Hungary GfK Kft. Háztartáspanel szolgáltatásairól röviden
A Consumer Panel Hungary GfK Kft. rendkívül büszke arra, hogy hosszú idő óta az FMCG szektor megbízható partnere a vásárlói piaci ismeretek terén. Kulcsfontosságú információkat nyújt azzal kapcsolatban, hogy ki mit, hol, mennyit, milyen gyakran és miért (nem) vásárol. A Háztartáspanel CPS a kiváló minőségű, folyamatosan elérhető piaci adatokkal, tanácsadással és szakértelmével segíti ügyfeleit abban, hogy a vásárlás minden egyes szakaszában maximális vásárlói élményt nyújtsanak.
A Consumer Panel Services GfK jelenleg 18 európai piacon elérhetőek: Ausztria, Belgium, Bulgária, Csehország, Dánia, Hollandia, Horvátország, Lengyelország, Magyarország, Németország, Norvégia, Olaszország, , Románia, Svédország, Svájc, Szerbia, Szlovákia és Ukrajna.
A Háztartáspanel CPS “Insight”-jai több ezer háztartásra, és azok több, mint 18 millió egyedi vásárlásaira épülnek, több mint 1,500 kiskereskedőt térképeznek fel, több mint 2,1 millió cikkelemet lefedve. A vásárlói viselkedési mintázatokat folyamatosan, a rendelkezésre álló összes vásárlási helyszínen nyomon követi, így mérni tudja a vásárlók ˝lábnyomát˝ , és ügyfeleinek széleskörű betekintést nyújt a vásárlói döntések motivációjába, vásárlói szokásaiba, mintázataiba a múltra, jelenre és a jövőre vonatkozóan.
A Consumer Panel Services GfK a YouGov cégcsoport része.
További információk: http://www.gfk-cps.com/
Kapcsolódó cikkeink
Többéves együttműködésbe kezd az Arsenal a Chivas Regallal
Két héttel az átigazolási határidő előtt bejelentette az Arsenal, hogy…
Tovább olvasom >1,1 milliárd dolláros megállapodást kötött a Coca-Cola és a Microsoft
Az italgyártó már közel egy éve dolgozik a generatív mesterséges…
Tovább olvasom >Szakmai szervezetek a HoReCa jövőjéért
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) HoReCa és Event tagozata együttműködési…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >