Új dimenziót nyit a kiskereskedelmi forgalom mérésben a Háztartáspanel – Consumer Panel Hungary GfK Kft. és a Retail Zoom együttműködési megállapodása

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 06. 24. 19:54

Egy rendkívüli jelentőséggel bíró együttműködési megállapodás, mely egyesíti a Háztartáspanel – Consumer Panel Hungary GfK Kft. szolgáltatásait és a RetailZoom tranzakcionális adatokon alapuló kosárelemzését annak érdekében, hogy új dimenziót nyisson a kiskereskedelmi forgalom kutatásában.

A Háztartáspanel – Consumer Panel Hungary GfK Kft. – és a RetailZoom mérföldkőnek számító együttműködési megállapodást kötött! Az együttműködés eredményeként a két cég egy új szolgáltatást vezet be, amely a teljes magyarországi piacot felöleli, és létrehozza a teljes hazai FMCG univerzumra vonatkozó Kiskereskedelmi Index Panel-t. A RetailZoom a Háztartáspanel CPS szolgáltatásainak mérőszámait fogja felhasználni és egyesíteni a RetailZoom tranzakcionális – elektronikus adatokra épülő kosárelemzésével, hogy egy teljesen újszerű betekintést nyújtson a kiskereskedelmi index felmérésének tudományába.

A RetailZoom elemzései a Háztartáspanel CPS szolgáltatásaival kiegészülve teljeskörű betekintést és rendkívül értékes információkat nyújtanak mind a gyártói, mind a kiskereskedelmi szereplők számára. Az új szolgáltatás segítségével a piaci szereplők maximális hatékonysággal kezelhetik és követhetik márkáik piaci teljesítményét, és, az “insight”-okat azonnali akciótervvé alakítva, formálhatják üzleti stratégiájukat.

Amit a RetailZoom-ról tudni érdemes

A RetailZoom a Kiskereskedelmi Mérések üzletágban (RMS) jelenlévő, innovatív piaci szereplő, mely átfogó piacelemzést és a vásárlói viselkedési mintázatokkal kapcsolatos elemzéseket kínál a kiskereskedelmi és a gyártói/beszállítói szegmens számára egyaránt. RMS-megoldásaik mélyreható betekintést nyújtanak az értékesítési trendekbe, a készletingadozásba és a változó piaci preferenciákba, lehetővé téve az ügyfeleik számára az üzleti stratégiáik és a termékkínálatuk finomhangolását. Az Ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) modulokkal kiegészülve a RetailZoom célzott marketing és testreszabott szolgáltatásai révén hatékonyan segíti ügyfeleit abban, hogy azok emelni tudják a vásárlóik elkötelezettségi szintjét. A 16 országra kiterjedő működésével a RetailZoom globális perspektívát épít, egyúttal lokalizált piaci ismereteket nyújt ügyfelei számára, amelyek maximálisan segítik őket a piaci lehetőségek kiaknázásában és a növekedési potenciáljuk maximalizálásában a kiskereskedelmi szektor minden szegmensében.

 

További információk: http://www.retailzoom.net

A Consumer Panel Hungary GfK Kft. Háztartáspanel szolgáltatásairól röviden

A Consumer Panel Hungary GfK Kft. rendkívül büszke arra, hogy hosszú idő óta az FMCG szektor megbízható partnere a vásárlói piaci ismeretek terén. Kulcsfontosságú információkat nyújt azzal kapcsolatban, hogy ki mit, hol, mennyit, milyen gyakran és miért (nem) vásárol. A Háztartáspanel CPS a kiváló minőségű, folyamatosan elérhető piaci adatokkal, tanácsadással és szakértelmével segíti ügyfeleit abban, hogy a vásárlás minden egyes szakaszában maximális vásárlói élményt nyújtsanak.

 

A Consumer Panel Services GfK jelenleg 18 európai piacon elérhetőek: Ausztria, Belgium, Bulgária, Csehország, Dánia, Hollandia, Horvátország, Lengyelország, Magyarország, Németország, Norvégia, Olaszország, , Románia, Svédország, Svájc, Szerbia, Szlovákia és Ukrajna.

 

A Háztartáspanel CPS “Insight”-jai több ezer háztartásra, és azok több, mint 18 millió egyedi vásárlásaira épülnek, több mint 1,500 kiskereskedőt térképeznek fel, több mint 2,1 millió cikkelemet lefedve. A vásárlói viselkedési mintázatokat folyamatosan, a rendelkezésre álló összes vásárlási helyszínen nyomon követi, így mérni tudja a vásárlók ˝lábnyomát˝ , és ügyfeleinek széleskörű betekintést nyújt a vásárlói döntések motivációjába, vásárlói szokásaiba, mintázataiba a múltra, jelenre és a jövőre vonatkozóan.

 

A Consumer Panel Services GfK a YouGov cégcsoport része.

 

További információk: http://www.gfk-cps.com/

Kapcsolódó cikkeink