Click and Collect-szolgáltatást tesztel a brit Coop
A brit Coop John Lewis & Partners’ az Egyesült Királyság Coop-üzleteiben teszteli a Click and Collect szolgáltatást. A teszt célja, hogy jobban bevonják a vásárlókat az ellátási láncba.
A pilot projekt egyelőre öt Coop-áruházban indul el. A vásárlók ezzel olyan régiókban érhetik el a Click and Collect (rendeld meg online és vedd fel a boltban) szolgáltatást, ahol eddig ez nem volt lehetséges.
„Az innovációk és az új technológiák egy sor értékteremtő kezdeményezést tesznek lehetővé, hiszen általuk sokkal többféle szolgáltatást tudunk nyújtani közösségünk tagjainak és a vásárlóknak”, mondta Mark Pettigrew, a Coop Innováció és Forma igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
A jövő évet is mozgalmasra tervezi a Magyar Termék
Erős „versenyben” a #veddahazait országos mozgalom vált a Magyar Termék…
Tovább olvasom >CBA, Coop, Reál: melyik a legnépszerűbb?
A több ezer üzletből álló franchise-hálózatokat működtető magyar kézben lévő…
Tovább olvasom >Újabb szakmai elismerések a COOP munkatársainak
Rangos szakmai elismeréseket adtak át múlt hét csütörtökön az Európai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikerrel járt Kínában a PayPal
A PayPal 2020. december 31-én megszerezte a még fennmaradó 30…
Tovább olvasom >A Príma ajándék #veddahazait maszkkal kampányol
Január 11-én kezdődött az a kéthetesre tervezett – a maszkkészlet…
Tovább olvasom >Aranyérmes lett a magyar pezsgő
19 ország 479 tétele közül lett aranyérmes a Hungaria Rosé…
Tovább olvasom >