Chio-csúcsok
Rekord nettó árbevételt hozott 2006 a Chio-Wolf Magyarország Kft. életében: a 12,1 milliárd forint mintegy 5 százalékkal haladja meg az előző évit – nyilatkozta Somogyi György vezérigazgató. Az eredmény értékét növeli, hogy a kíméletlen árversenyben a Chio 2004 óta nem tudta emelni belföldi árait.
A nettó bevétel bővülésében kiemelkedő szerep jutott Közép-Európa egyik legkorszerűbb snacküzemének, a Chio győri gyárának. A korábbi évek 17-17,5 ezer tonnás kibocsátásait követően 2006-ban 19,2 ezer tonnára emelkedett az itt gyártott sós snack mennyisége.
A gyár sikertermékei a Chio Burgonyaszirom, valamint a sajtos és burgonyás Stickletti.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: bio baromfivirslit hívott vissza a Müller
A minőségmegőrzési idő lejárta előtti romlás kockázata miatt a Müller…
Tovább olvasom >