Chatbottal könnyíti meg vásárlói életét az Auchan
Bemutatjuk Polly-t, akinek mindig jó napja van, ha a vásárlóknak kell segítenie. Nem csoda, hiszen egy virtuális asszisztensről van szó, méghozzá az Auchan csapatából!
Manapság az ügyfélszolgálati munka nem merül ki a telefonos és írásos megkeresések megválaszolásában. Egyre több cég a digitális világban valós idejű kommunikációra vált át, de erre nincs elég emberi erőforrás. Ekkor lépnek elő a chatbotok, amelyeket mára már saját személyiséggel is fel lehet ruházni. Ilyen Polly is, az Auchan fáradhatatlan virtuális asszisztense, aki a fogyasztók kérdéseire ad választ a nap bármely szakában, mindig kedvesen, kipihenten és barátságosan!
Kapcsolódó cikkeink
NKFH: határérték feletti PAH-tartalom miatt morzsolt tárkonyt hívott vissza az Auchan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Több mint 30 tonna adomány gyűlt össze a Magyar Vöröskereszt és az Auchan adománygyűjtési akciójában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Signature 40 – a régió új közös nyelve: Interjú Nagy Mártonnal és Vaszary Ádámmal a Signature Platform 2026-os új dimenziójáról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakmai vezetés is formálta a globális gazdasági döntéseket Dél-Afrikában a történelmi B20 csúcstalálkozón
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Terjeszkedik a foodora: 21 új városba hozta el idén a gyors kiszállítást
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Százezer mosoly tíz év alatt – Lezárult a 10. Karácsonyi MosolyManók akció
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
