Chatbottal könnyíti meg vásárlói életét az Auchan
Bemutatjuk Polly-t, akinek mindig jó napja van, ha a vásárlóknak kell segítenie. Nem csoda, hiszen egy virtuális asszisztensről van szó, méghozzá az Auchan csapatából!
Manapság az ügyfélszolgálati munka nem merül ki a telefonos és írásos megkeresések megválaszolásában. Egyre több cég a digitális világban valós idejű kommunikációra vált át, de erre nincs elég emberi erőforrás. Ekkor lépnek elő a chatbotok, amelyeket mára már saját személyiséggel is fel lehet ruházni. Ilyen Polly is, az Auchan fáradhatatlan virtuális asszisztense, aki a fogyasztók kérdéseire ad választ a nap bármely szakában, mindig kedvesen, kipihenten és barátságosan!
Kapcsolódó cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ízutazás az Auchanban: 13 nemzet konyhájával várják a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság az idő szorításában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zuhannak a kávé-árak, nálunk is olcsóbb lehet?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MMSZ Green Club – kihelyezett ülés a Danone-nál: Fenntartható működés a gyakorlatban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gyorsabban, zöldebben, okosabban – Ez ma az FMCG-szállítmányozás minimuma
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >