Chatbottal könnyíti meg vásárlói életét az Auchan
Bemutatjuk Polly-t, akinek mindig jó napja van, ha a vásárlóknak kell segítenie. Nem csoda, hiszen egy virtuális asszisztensről van szó, méghozzá az Auchan csapatából!
Manapság az ügyfélszolgálati munka nem merül ki a telefonos és írásos megkeresések megválaszolásában. Egyre több cég a digitális világban valós idejű kommunikációra vált át, de erre nincs elég emberi erőforrás. Ekkor lépnek elő a chatbotok, amelyeket mára már saját személyiséggel is fel lehet ruházni. Ilyen Polly is, az Auchan fáradhatatlan virtuális asszisztense, aki a fogyasztók kérdéseire ad választ a nap bármely szakában, mindig kedvesen, kipihenten és barátságosan!
Kapcsolódó cikkeink
Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >A megunt mobiltelefon értékes – 1500 kiselektronikai eszközt hoztak vissza az Auchanba újrahasznosításra
Harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan áruházlánc a „Passzold vissza, Tesó!”…
Tovább olvasom >Dalí Bécsben: a Republic Group újabb nemzetközi sikere
A Republic Group ügynökség vezetésével nyílt meg Bécsben a Salvador…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közös tisztítószercsomagokat kínál a Vileda és a Dr. Beckmann Németországban
Stratégiai együttműködésre lép a Vileda és a Dr. Beckmann Németországban…
Tovább olvasom >20 új üzlethelyszínt keres az Aldi az Egyesült Királyságban
Frissített listát tett közzé az Aldi azokról a brit városokról…
Tovább olvasom >Tiltólistára tenné a felvágottakat, alkoholt, cukros italokat a belga egészségügyi tanács új étrendi ajánlásában
A belga Legfelsőbb Egészségügyi Tanács új, 17 pontos étrendi ajánlást…
Tovább olvasom >