Chatbot az ALDI Magyarországnál
Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. az ALDI nemzetközi hálózatán belül, és a hazai élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban is elsőként indította el chatbot-szolgáltatását a Messengeren.
Az üzenetküldő szolgáltatásba beépített intelligens megoldás a nap 24 órájában válaszol a beérkező kérdésekre, hiszen az információkhoz gyorsan hozzáfér és meg is jeleníti azokat.
Az ALDI az utóbbi években azt tapasztalta, hogy a megkeresések döntő hányadát egy-egy weboldal link, vagy az ügyfélszolgálati oldalra való irányítással tudja megválaszolni. Ezekre az üzenetekre ma már egy chatbot is képes reagálni, amely egy tanulékony program, és az egyszerűbb kérdésekre, megkeresésekre választ adhat az érdeklődőknek. A chatbot egyúttal segíti az ügyfélszolgálat munkáját, hiszen a Facebook-os megkereséseknél így már csak ahhoz kell emberi erőforrás, ahol ez ténylegesen szükséges, vagy esetleg a felhasználó külön kéri.
A program május 10-től már elérhető, így aki Facebook-on keresztül keresi meg az ALDI Magyarországot privát üzenet formájában, elsőként a chatbottal találkozik. Az eddigi tapasztalatok alapján jelenleg a vásárlók még ismerkednek a chatbottal, sokan választják az élő chat lehetőségét és több felhasználó is visszatér, hogy megnézze a menüt. A jövőben lehetőség lesz a válaszok bővítésére, továbbfejlesztésére.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Hogyan gondolkodik a generatív MI? Szegedi kutatók keresik a választ a chatbotok titkaira
A mesterséges intelligencia (MI) egyre több feladatban segít minket a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >