CBA, Metro, Auchan – beleálltak a #veddahazait kampányba
Amikor a koronavírus-járvány idején a Magyar Termék Nonprofit Kft. meghirdette a „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampányt, az üzletláncok is sorra szerepet vállaltak benne. Jóvoltukból a fogyasztók akciós újságokban, óriásplakátokon, webshopokban és az üzletterekben is találkozhatnak az üzenettel.
A CBA elsőként csatlakozott a felhíváshoz, Facebook-profilképén azonnal beállítva a #veddahazait képkeretet, majd posztjaiban, akciós újságjaiban és óriásplakátokon is népszerűsítette a hazai termékeket. Május–júniusban régiós és országos szinten is akciós újságjaiban hirdette a #veddahazait logóval ellátott készítményeket. Szintén e két hónapban CBA-, illetve Príma-óriásplakátokon adott információkat, országos lefedettséggel, a nagyszabású kampány termékeiről.
A METRO június–júliusban a Magyar Termék és a helyi termelők kampányával vett részt a hazai áruk kiemelt népszerűsítésében. A viszonteladókat, a végfelhasználókat és a horeca szektort egyaránt megszólította a kampányüzenettel.
Honlapjának #veddahazait felületén hazai termelőivel készült interjúkat tett közzé. Facebook-posztjaiban is foglalkozott a témával. Különböző termékkatalógusaiban is helyet kaptak a védjegyes termékek. Áruházaiban változatos eszközökkel hívta fel a vásárlók figyelmét a kiváló hazai árucikkekre: nagy méretű belógók és A1-es megállítótáblák alkalmazásával, továbbá kistermelőkkel kapcsolatos kommunikációval a hús-, a zöldség- és borosztályokon.
Az AUCHAN a Magyar Termék Nonprofit Kft. stratégiai partnereként 2015 óta segíti a hazai termékek piacra jutását. A #veddahazait mozgalomban is széles körű lehetőséget adott az üzlettéri kommunikációra. Kétezer wobblert helyezett ki, valamint a belógó plakátokból és táblákból is jutott minden üzletébe. A kampányban részt vevő gyártók pedig egyedi displayeket tehettek ki. Online felületein és akciós újságjaiban is hangsúlyosan jelen van a kampány május óta. //
Kapcsolódó cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
Debreceni áruházában indította el lokális beszállítói programját az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az „Év…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egymillióval nőhet a lakossági klímák száma Magyarországon – így válasszunk okosan
A háztartási klímaberendezések száma két évtized alatt megtízszereződött Magyarországon, jelenleg…
Tovább olvasom >Megháromszorozza területét a HGL a HelloParks Maglód megaparkban
Újabb 10 ezer négyzetméter területre írt alá bérleti szerződést a…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >