CBA, Metro, Auchan – beleálltak a #veddahazait kampányba
Amikor a koronavírus-járvány idején a Magyar Termék Nonprofit Kft. meghirdette a „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampányt, az üzletláncok is sorra szerepet vállaltak benne. Jóvoltukból a fogyasztók akciós újságokban, óriásplakátokon, webshopokban és az üzletterekben is találkozhatnak az üzenettel.
A CBA elsőként csatlakozott a felhíváshoz, Facebook-profilképén azonnal beállítva a #veddahazait képkeretet, majd posztjaiban, akciós újságjaiban és óriásplakátokon is népszerűsítette a hazai termékeket. Május–júniusban régiós és országos szinten is akciós újságjaiban hirdette a #veddahazait logóval ellátott készítményeket. Szintén e két hónapban CBA-, illetve Príma-óriásplakátokon adott információkat, országos lefedettséggel, a nagyszabású kampány termékeiről.
A METRO június–júliusban a Magyar Termék és a helyi termelők kampányával vett részt a hazai áruk kiemelt népszerűsítésében. A viszonteladókat, a végfelhasználókat és a horeca szektort egyaránt megszólította a kampányüzenettel.
Honlapjának #veddahazait felületén hazai termelőivel készült interjúkat tett közzé. Facebook-posztjaiban is foglalkozott a témával. Különböző termékkatalógusaiban is helyet kaptak a védjegyes termékek. Áruházaiban változatos eszközökkel hívta fel a vásárlók figyelmét a kiváló hazai árucikkekre: nagy méretű belógók és A1-es megállítótáblák alkalmazásával, továbbá kistermelőkkel kapcsolatos kommunikációval a hús-, a zöldség- és borosztályokon.
Az AUCHAN a Magyar Termék Nonprofit Kft. stratégiai partnereként 2015 óta segíti a hazai termékek piacra jutását. A #veddahazait mozgalomban is széles körű lehetőséget adott az üzlettéri kommunikációra. Kétezer wobblert helyezett ki, valamint a belógó plakátokból és táblákból is jutott minden üzletébe. A kampányban részt vevő gyártók pedig egyedi displayeket tehettek ki. Online felületein és akciós újságjaiban is hangsúlyosan jelen van a kampány május óta. //
Kapcsolódó cikkeink
Hagyományos eljárással készült egyedi tételek a METRO Év Borai
A METRO Év Bora címet a nagykereskedelem minden évben egy…
Tovább olvasom >Közösség a közösségben
A Magyar Termék Nonprofit Kft. legutóbbi, MesterMűvek üzleti workshopja igazi mérföldkőnek bizonyult, miután…
Tovább olvasom >Törlők viadala
A háztartási papírtörlők mindennapi életünk elengedhetetlen kellékei, amelyek kényelmet és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >KSH: A bruttó átlagkereset 605 400 forint volt 2024. februárban, 14,0 százalékkal magasabb, mint egy évvel korábban
2024. februárban a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete 605…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >