CBA, Metro, Auchan – beleálltak a #veddahazait kampányba
Amikor a koronavírus-járvány idején a Magyar Termék Nonprofit Kft. meghirdette a „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampányt, az üzletláncok is sorra szerepet vállaltak benne. Jóvoltukból a fogyasztók akciós újságokban, óriásplakátokon, webshopokban és az üzletterekben is találkozhatnak az üzenettel.
A CBA elsőként csatlakozott a felhíváshoz, Facebook-profilképén azonnal beállítva a #veddahazait képkeretet, majd posztjaiban, akciós újságjaiban és óriásplakátokon is népszerűsítette a hazai termékeket. Május–júniusban régiós és országos szinten is akciós újságjaiban hirdette a #veddahazait logóval ellátott készítményeket. Szintén e két hónapban CBA-, illetve Príma-óriásplakátokon adott információkat, országos lefedettséggel, a nagyszabású kampány termékeiről.
A METRO június–júliusban a Magyar Termék és a helyi termelők kampányával vett részt a hazai áruk kiemelt népszerűsítésében. A viszonteladókat, a végfelhasználókat és a horeca szektort egyaránt megszólította a kampányüzenettel.
Honlapjának #veddahazait felületén hazai termelőivel készült interjúkat tett közzé. Facebook-posztjaiban is foglalkozott a témával. Különböző termékkatalógusaiban is helyet kaptak a védjegyes termékek. Áruházaiban változatos eszközökkel hívta fel a vásárlók figyelmét a kiváló hazai árucikkekre: nagy méretű belógók és A1-es megállítótáblák alkalmazásával, továbbá kistermelőkkel kapcsolatos kommunikációval a hús-, a zöldség- és borosztályokon.
Az AUCHAN a Magyar Termék Nonprofit Kft. stratégiai partnereként 2015 óta segíti a hazai termékek piacra jutását. A #veddahazait mozgalomban is széles körű lehetőséget adott az üzlettéri kommunikációra. Kétezer wobblert helyezett ki, valamint a belógó plakátokból és táblákból is jutott minden üzletébe. A kampányban részt vevő gyártók pedig egyedi displayeket tehettek ki. Online felületein és akciós újságjaiban is hangsúlyosan jelen van a kampány május óta. //
Kapcsolódó cikkeink
PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >Tippek a bankkártyás csalások elkerülésére az ünnepi forgatagban
A karácsonyi időszak a vásárlás öröméről szól, ám ilyenkor a…
Tovább olvasom >