CBA, Metro, Auchan – beleálltak a #veddahazait kampányba
Amikor a koronavírus-járvány idején a Magyar Termék Nonprofit Kft. meghirdette a „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampányt, az üzletláncok is sorra szerepet vállaltak benne. Jóvoltukból a fogyasztók akciós újságokban, óriásplakátokon, webshopokban és az üzletterekben is találkozhatnak az üzenettel.
A CBA elsőként csatlakozott a felhíváshoz, Facebook-profilképén azonnal beállítva a #veddahazait képkeretet, majd posztjaiban, akciós újságjaiban és óriásplakátokon is népszerűsítette a hazai termékeket. Május–júniusban régiós és országos szinten is akciós újságjaiban hirdette a #veddahazait logóval ellátott készítményeket. Szintén e két hónapban CBA-, illetve Príma-óriásplakátokon adott információkat, országos lefedettséggel, a nagyszabású kampány termékeiről.
A METRO június–júliusban a Magyar Termék és a helyi termelők kampányával vett részt a hazai áruk kiemelt népszerűsítésében. A viszonteladókat, a végfelhasználókat és a horeca szektort egyaránt megszólította a kampányüzenettel.
Honlapjának #veddahazait felületén hazai termelőivel készült interjúkat tett közzé. Facebook-posztjaiban is foglalkozott a témával. Különböző termékkatalógusaiban is helyet kaptak a védjegyes termékek. Áruházaiban változatos eszközökkel hívta fel a vásárlók figyelmét a kiváló hazai árucikkekre: nagy méretű belógók és A1-es megállítótáblák alkalmazásával, továbbá kistermelőkkel kapcsolatos kommunikációval a hús-, a zöldség- és borosztályokon.
Az AUCHAN a Magyar Termék Nonprofit Kft. stratégiai partnereként 2015 óta segíti a hazai termékek piacra jutását. A #veddahazait mozgalomban is széles körű lehetőséget adott az üzlettéri kommunikációra. Kétezer wobblert helyezett ki, valamint a belógó plakátokból és táblákból is jutott minden üzletébe. A kampányban részt vevő gyártók pedig egyedi displayeket tehettek ki. Online felületein és akciós újságjaiban is hangsúlyosan jelen van a kampány május óta. //
Kapcsolódó cikkeink
Háztartási kekszből spájzoltunk be a legjobban a járvány miatt
Lényegesen több kekszet eszünk, mióta kitört a járvány. A nagy…
Tovább olvasom >Ha Piros, akkor CBA!
Ha a „piros” szót halljuk a hazai kiskereskedelemben, azonnal a…
Tovább olvasom >FMCG a koronavírus-járvány idején
2020 két dolgot is megmutatott nekünk. Egyfelől azt, hogy szinte…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: mennyiségében csökkent, értékben emelkedett a mezőgazdasági termelés 2020-ban
A mezőgazdasági termelés 2020-ban az előző évi áron 2,2 százalékkal…
Tovább olvasom >Varga Mihály: az idén 4-4,5 százalékos lehet a növekedés
A pénzügyminiszter szerint ha húsvét után, megfelelő átoltottság esetén nyitni…
Tovább olvasom >Elemzők: a kiskereskedelem nyárra érheti el a járvány előtti szintet
A járványhelyzet előtti szint elérése a nyári hónapokban várható a…
Tovább olvasom >