C-vitaminra cseréli a műanyaghulladékot a Nutriversum egész októberben

Szerző: Trademagazin Dátum: 2023. 10. 03. 11:54

Újabb környezettudatos megoldást vezet be a Nutriversum, ösztönözve a fogyasztókat a műanyag- és fémhulladék szelektív gyűjtésére: októberben C-vitaminnal jutalmazza azokat a vásárlókat, akik visszaviszik az üres étrend-kiegészítős dobozokat. 

 Októbertől hulladékgyűjtő állomásokkal találkozhatnak a Nutriversum üzleteibe betérő vásárlók. A vállalat ezzel a kezdeményezéssel szeretné motiválni a vásárlóit az elhasznált műanyag- és fémhulladék szelektív gyűjtésére, amelyekért cserébe októberben ajándék C-vitamint kapnak. A mostani innováció egy hosszú távú stratégia része, melynek célja, hogy a Nutriversum fenntartható márkává váljon a táplálékkiegészítők piacán.

Márciusban megújult a márka, ezzel együtt a csomagolás is: a környezetbarátabb megoldásoknak köszönhetően, éves szinten közel 2 tonnával kevesebb műanyaghulladékot termel a vállalat. A műanyag visszagyűjtéssel a márka célja, hogy a vásárlókkal együttműködve csökkenteni tudják a környezetszennyezést, és egy anyagot minél tovább körforgásban tudjanak tartani.

“Ezzel a kezdeményezéssel a márkánk fenntarthatóságra való törekvését szeretnénk erősíteni. A boltjainkba hulladékgyűjtő displayeket helyezünk ki, ahova vissza lehet hozni az elhasznált termékek csomagolását: műanyagot és fémet. Ez a két anyag adja a csomagolásaink legnagyobb részét. A boltokban összegyűjtött hulladékot egy hulladékgazdálkodással foglalkozó partnerünk fogja elszállítani és gondoskodni fog az újrahasznosításukról. Időszakos promóciókkal próbáljuk majd motiválni a vásárlókat, hogy hozzák vissza az elhasznált csomagolóanyagokat. Októberben például egy ajándék C-vitamint kap az, aki vásárol nálunk és visszahoz egy kiürült terméket.” 

– mondta Fetter Ármin, a Nutriversum marketing vezetője.

 A boltokban kihelyezett hulladékgyűjtő állomások így fognak kinézni:

A Nutriversum eddigi leginnovatívabb zöld projektje, az idén márciusban átalakult vitamin családjának megújítása volt, ahol a vitaminok nem a jól megszokott flakonokba kerültek, hanem kicsi, visszazárható és teljesen újrahasznosítható tasakokba. Ennek a csomagolásnak az egyik előnye, hogy kisebb a csomagolóanyag súlya, ezért az előállításukhoz kevesebb műanyagra van szükség, másrészt pedig a szállításban, tárolásban is jóval zöldebb ez a megoldás, mivel a tasakok kisebb helyet foglalnak, mint a dobozok.

A márka megújulása fontos lépés, ugyanis folyamatosan növekvő piacról beszélünk, ahol egyre többen vásárolnak Magyarországon. A Nutriversum 11%-os növekedést tudott bemutatni 2022-ben az előző évhez képest, így környezettudatossági szempontból fontos lépés a folyamatosan növekvő számú vásárlói réteg ösztönzése a zöld megoldásokra.

Kapcsolódó cikkeink