Business Superbrands-díjas lett a METRO Nagykereskedelem

Szerző: Ipacs Tamás Dátum: 2023. 05. 23. 08:59

A METRO 450.000 vásárlója között 75.000-nél is több a professzionális vevő

A METRO Nagykereskedelmet is érdemesnek találta a Business Superbrands 2023 védjegy viselésére az a jelenleg 20 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely immár 16. éve dönt a Business Superbrands védjegyek odaítéléséről. A Business Superbrands program az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban.

Az elismerést tisztán szakmai alapon ítélik oda, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehetett.
A METRO 2021-ben vetette meg, s 2022 óta alkalmazza a korábbinál nagyobb üzleti partnerfókusszal rendelkező többcsatornás nagykereskedelmi értékesítési stratégiáját, amivel nemcsak megerősítette pozícióját a piacon, hanem partnerei munkájának hatékonyságához is képes hozzájárulni.

„A kiválasztás egyik szempontja az volt, hogy bizonytalan időkben melyek azok a stabil márkák, amikre építeni lehet. Az elnyert védjegy számunkra valóban a bizalomról szól, s ezért különösen büszkék vagyunk rá. A METRO 450.000 vásárlója között 75.000-nél is több a professzionális vevő, a forgalmunk legnagyobb részét ők generálják. Ők azok az üzleti partnereink, akik meghatározzák fejlesztéseink irányát – mert a sikerük a mi szenvedélyünk! Köszönjük a bizalmat, azon leszünk, hogy mind jobban rászolgáljunk!” – kommentálta az elismerést a díjat átvevő Taferner Ákos, a METRO marketing osztályvezetője.

Címkék: ,

Kapcsolódó cikkeink