Business Superbrands-díjas lett a METRO Nagykereskedelem
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/10/metro_4422666323_8b46e66120_c-e1670491995149-300x240.jpg)
A METRO 450.000 vásárlója között 75.000-nél is több a professzionális vevő
A METRO Nagykereskedelmet is érdemesnek találta a Business Superbrands 2023 védjegy viselésére az a jelenleg 20 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely immár 16. éve dönt a Business Superbrands védjegyek odaítéléséről. A Business Superbrands program az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban.
Az elismerést tisztán szakmai alapon ítélik oda, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehetett.
A METRO 2021-ben vetette meg, s 2022 óta alkalmazza a korábbinál nagyobb üzleti partnerfókusszal rendelkező többcsatornás nagykereskedelmi értékesítési stratégiáját, amivel nemcsak megerősítette pozícióját a piacon, hanem partnerei munkájának hatékonyságához is képes hozzájárulni.
„A kiválasztás egyik szempontja az volt, hogy bizonytalan időkben melyek azok a stabil márkák, amikre építeni lehet. Az elnyert védjegy számunkra valóban a bizalomról szól, s ezért különösen büszkék vagyunk rá. A METRO 450.000 vásárlója között 75.000-nél is több a professzionális vevő, a forgalmunk legnagyobb részét ők generálják. Ők azok az üzleti partnereink, akik meghatározzák fejlesztéseink irányát – mert a sikerük a mi szenvedélyünk! Köszönjük a bizalmat, azon leszünk, hogy mind jobban rászolgáljunk!” – kommentálta az elismerést a díjat átvevő Taferner Ákos, a METRO marketing osztályvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Koktélkifestő
A koktélok, kávék, desszertek ízesítésére használt szirupok és szörpök szó…
Tovább olvasom >A polcon vár az ebéded
Convenience, azaz kényelmi terméket azért vásárolunk, hogy az ételkészítés munkájának…
Tovább olvasom >Szardínián terjeszkedik a Metro Italia
A Metro Italia bejelentette, hogy 2025 tavaszán megnyitja harmadik áruházát…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntartható vendéglátás Magyarországon: a 2024-es év úttörői
Magyarországon a fenntarthatóság napjaink egyik legfontosabb kihívása, különösen az éttermi…
Tovább olvasom >Trendekbe fagylalva
Ami hosszú időn keresztül csak egy jeges nyalánkság volt, abból a…
Tovább olvasom >