Business Superbrands-díjas lett a METRO Nagykereskedelem

A METRO 450.000 vásárlója között 75.000-nél is több a professzionális vevő
A METRO Nagykereskedelmet is érdemesnek találta a Business Superbrands 2023 védjegy viselésére az a jelenleg 20 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely immár 16. éve dönt a Business Superbrands védjegyek odaítéléséről. A Business Superbrands program az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban.
Az elismerést tisztán szakmai alapon ítélik oda, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehetett.
A METRO 2021-ben vetette meg, s 2022 óta alkalmazza a korábbinál nagyobb üzleti partnerfókusszal rendelkező többcsatornás nagykereskedelmi értékesítési stratégiáját, amivel nemcsak megerősítette pozícióját a piacon, hanem partnerei munkájának hatékonyságához is képes hozzájárulni.
„A kiválasztás egyik szempontja az volt, hogy bizonytalan időkben melyek azok a stabil márkák, amikre építeni lehet. Az elnyert védjegy számunkra valóban a bizalomról szól, s ezért különösen büszkék vagyunk rá. A METRO 450.000 vásárlója között 75.000-nél is több a professzionális vevő, a forgalmunk legnagyobb részét ők generálják. Ők azok az üzleti partnereink, akik meghatározzák fejlesztéseink irányát – mert a sikerük a mi szenvedélyünk! Köszönjük a bizalmat, azon leszünk, hogy mind jobban rászolgáljunk!” – kommentálta az elismerést a díjat átvevő Taferner Ákos, a METRO marketing osztályvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Hogy iszod a kávét, rázva vagy keverve?
Egyre több szín, egyre meglepőbb ízek – még mindig növekszik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szallas.hu: a magyar utazóknak az idén nyáron a Balaton, apartman és két éjszaka a sláger
Siófok vezeti a Szallas.hu 2025-ös nyári időszakra szóló belföldi foglalási…
Tovább olvasom >Történelmi siker: aranyérem a Zelna Borászatnak a világ legrangosabb borversenyén
Soha nem látott elismerést szerzett a balatoni vörösbor a nemzetközi…
Tovább olvasom >Norvégia turisztikai adót vezet be: az önkormányzatok enyhíthetik a túlturizmus terheit
A norvég parlament történelmi döntést hozott: 3 százalékos turisztikai adó…
Tovább olvasom >