Érezd, ahogy a Burn energiája tűzbe hozza érzékeidet – engedj ösztöneidnek, tombolj, táncolj hajnalig!Ügynökség: Starcom médiaügynökség/Ogilvy & Mather kreatívügynökség
Megrendelő: Coca-Cola Magyarország
Termék: Burn
Megjelenések: Viasat3/Cool/VIVA
Időszak: 2007. július 2.–szeptember 3.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >