Burger King karácsony júliusban
A gyorsétterem lánc többcsatornás „júliusi karácsony” kampánya reményt és vidámságot csempész a vírushelyzetben elcsüggedt fogyasztók világába. Az új videóban szájmaszkot viselő vásárlók nyilatkoznak arról, mennyire szeretnének már túllépni a 2020-as év nehézségein egy boldogabb, karácsonyi hangulatú időszakba.
A Marketing Dive beszámolója alapján egy floridai Burger King éttermet ténylegesen teljes karácsonyi díszbe és fénybe öltöztettek a kampány idejére. A fogyasztóknak pedig „kettőt 5 dollárért” promócióval kedveskednek, így több hamburger és wrapper válik könnyebben elérhetővé ezekben a nehéz időkben.
Vágyunk a megszokottra
A globális egészségügyi válság és a magas munkanélküliségi következtében sok fogyasztó vágyakozik a dolgok jobbra fordulására, az új „normális” eljövetelére. A Burger King új kampánya pont erre az életérzésre reagál. Az új reklám bemutatja a fogyasztók óhaját, hogy kimenekülhetnek 2020-ból, és egy olyan boldogabb időben lehetnek, mint a karácsony. A hirdetés reményt próbál nyújtani azáltal, hogy emlékezteti a nézőket: a dolgok változnak.
Közösségi csatornák
A Burger King kampány olyan közösségi médiában is feltűnik a karácsonyi témájú kampány kreatívval, mint a Facebook. Ez azért különös, mert sok nagy márka éppen mellőzi ezeket a csatornákat – akár egy széles körű bojkott részeként, akár csendesebben, mint a McDonald’s – hogy rábírják őket a gyűlöletbeszéd és a téves információk megjelentetése elleni cselekvésre. Az összefogás idején nehezen érthető a Burger King döntése.
Meghökkentően környezetbarát
A Burger King másik meghökkentő videója is a közelmúltban került ki a világhálóra. Ebben gyerekek énekelnek arról, milyen negatív környezeti hatásai vannak a tehénfarmoknak, konkrétan a tehenek végbélgázának. Az oktatóvideóban egy olyan új Whopper-t reklámoznak, amelynek az alapanyagául szolgáló marhák speciális gyógynövényes diétája csökkenti a metánkibocsátást.
A Burger King értékesítése nagyot zuhant a koronavírus miatti étterem bezárások következtében. Az újranyitásokkal a gyorsétterem lánc kezd talpra állni. A „júliusi karácsony” kampány reményt és biztonságot – mindenki szájmaszkot visel a hirdetésben – sugall, hogy tovább növelje az értékesítést, amikor az USA számos részén ismét növekszik a COVID-19 fertőzöttek száma. Sok fogyasztó továbbra is vonakodik visszatérni a pandémiát megelőző tevékenységekhez, például félnek étterembe menni. A biztonságosabb átvételi módokat – drive-thru és házhozszállítás – kínáló Burger Kinget és a hasonló láncokat ezért előnyben részesítik.
Kapcsolódó cikkeink
Az USA készülő új étrendi irányelvei a növényi fehérjéknek adhatnak prioritást
Az Egyesült Államok Egészségügyi Minisztériuma (HHS) és Mezőgazdasági Minisztériuma (USDA)…
Tovább olvasom >Az amerikai kiskereskedelmi forgalom a vártnál jelentősebben bővült júliusban
Az Egyesült Államokban az elemzők által vártnál jelentősebben bővült a…
Tovább olvasom >Júliusban lassult az infláció az Egyesült Államokban
Júliusban a várakozásoknak megfelelően lassult az infláció és a maginfláció…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >