Budapesti sajtóesemény az európai zöldségek és datolyaszilva fogyasztásának népszerűsítésére
A „MEDITERRÁN COMBO” kampány tovább bővíti magyarországi jelenlétét a fogyasztói tudatosság növelése és az európai gyümölcsök és zöldségek népszerűsítése céljából. A MEDITERRÁN COMBO programnak szentelt sikeres sajtóeseményre immár harmadik éve került sor Budapesten. 2024. március 7-én, csütörtökön, a HOTEL ENSANA Jázmin konferenciatermében gyűltek össze az agrárszektor meghatározó véleményformálói, vásárlói és forgalmazói, hogy megismerjék a MEDITERRANEAN COMBO európai kampány keretében támogatott termékeket.
A rendezvény során Emmanouil Berkakis úr, a Tympakiou Mezőgazdasági Szövetkezet vezérigazgatója és Lluis Perez úr, a spanyol Datolyaszilva Szövetség marketingvezetője betekintést nyújtott a termékekbe, a termelési egységekbe és az exportstratégiákba. A rendezvényen különleges vendégelőadó volt Igar Orsolya táplálkozási szakértő, aki értékes információkat osztott meg a gyümölcs- és zöldségfogyasztás táplálkozási előnyeiről és pozitív hatásairól. Kiemelte, hogy az Egészségügyi Világszervezet ajánlása szerint a felnőtteknek naponta legalább öt adag gyümölcsöt és zöldséget kellene fogyasztaniuk. Emellett Doukas Marinopoulos úr, a magyarországi görög nagykövetség gazdasági és kereskedelmi ügyekért felelős első tanácsosa is megtisztelte az eseményt rövid beszédével.
Az előadásokat követően a vendégek európai gyümölcsökből és zöldségekből készült finom ételeket tartalmazó ebédet fogyasztottak.
A „Mediterranean Combo – kiváló minőségű gyümölcsök és zöldségek Európából” című program – amelynek bővebb témája a „gyümölcsökre és zöldségekre vonatkozó tájékoztatás és promóciós intézkedések az EU belső piacán” – célja zöldségek (paradicsom, uborka, paprika és padlizsán) valamint gyümölcsök (datolyaszilva) értékesítésének elősegítése Görögországban, Spanyolországban és Magyarországon. A cél az európai gyümölcsök és zöldségek minőségével és biztonságosságával kapcsolatos fogyasztói ismeretterjesztés, valamint a termékek értékesítésének és exportjának ösztönzése.
Kapcsolódó cikkeink
Európai zöldség- és gyümölcstermesztők fogtak össze az európai termékekért
Az európai zöldség- és gyümölcstermesztők összefogtak és kampányt indítottak az…
Tovább olvasom >Bonduelle-újdonságok
A növekvő hüvelyes kategóriában a Bonduelle új szószos termékeket vezet…
Tovább olvasom >Budapesti sajtóesemény az európai zöldségek és datolyaszilva fogyasztásának népszerűsítésére
Az európai gyümölcsök és zöldségek fogyasztásának népszerűsítését célzó „MEDITERRANEAN COMBO”…
Tovább olvasom >További cikkeink
BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >GVH: Indokolt a versenytörvény egyes módosításainak halasztása
A Gazdaság Versenyhivatal (GVH) egyetért a versenytörvény egyes tervezett módosításainak…
Tovább olvasom >Ezekből a RevoCupokból ihatunk idén
Több mint 400 mű érkezett a VÍZió nevű grafikai pályázatra,…
Tovább olvasom >