Bővíti szaúd-arábiai snacküzemét a PepsiCo

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 11. 14. 09:01

A PepsiCo „a fenntartható élelmiszertermelés fellendítését célzó” Saud Arabia Vision 2030 tervébe illeszkedő lépés keretében az amerikai snack- és italgyártó óriás 200 millió SR-t (53,3 millió dollárt) költ szaúd-arábiai snack-üzemének bővítésére.

A Lay’s chips és Doritos márkák tulajdonosa szerint a keleti Dammam városában lévő üzemében végrehajtott beruházás növeli a teljes kapacitást annak érdekében, hogy kielégítse a növekvő helyi és exportkeresletet.

A lépés része a „Saud Arabia Vision 2030” tervnek, amellyel a vállalat célja „a szaúdi mezőgazdasági ágazat fejlesztése és a fenntartható élelmiszertermelés fellendítése a Királyságban”.

A közel-keleti piacok kiszolgálására 2014-ben megnyitott 5000 négyzetméteres gyártóüzem bővítésére irányuló munkálatok várhatóan jövőre fejeződnek be.

A PepsiCo által Szaúd-Arábiában gyártott márkák közé tartozik a Lay’s, a Doritos és a Quaker Oats, valamint a helyi Tasali márka. Az október végén Rijádban tartott Future Investment Initiative alkalmával bejelentett beruházási terv nem sokkal azután került nyilvánosságra, hogy a vállalat közölte, bővíti a brazíliai Cabo de Santo Agostinho városában található snack-üzemét.

Itt egy új gyártósor telepítését tervezi a vállalat, ahol Cheetos és Cebolitos snackeket gyártanak a helyi piacra.

Just Food

Kapcsolódó cikkeink