Bővíti szaúd-arábiai snacküzemét a PepsiCo
A PepsiCo „a fenntartható élelmiszertermelés fellendítését célzó” Saud Arabia Vision 2030 tervébe illeszkedő lépés keretében az amerikai snack- és italgyártó óriás 200 millió SR-t (53,3 millió dollárt) költ szaúd-arábiai snack-üzemének bővítésére.
A Lay’s chips és Doritos márkák tulajdonosa szerint a keleti Dammam városában lévő üzemében végrehajtott beruházás növeli a teljes kapacitást annak érdekében, hogy kielégítse a növekvő helyi és exportkeresletet.
A lépés része a „Saud Arabia Vision 2030” tervnek, amellyel a vállalat célja „a szaúdi mezőgazdasági ágazat fejlesztése és a fenntartható élelmiszertermelés fellendítése a Királyságban”.
A közel-keleti piacok kiszolgálására 2014-ben megnyitott 5000 négyzetméteres gyártóüzem bővítésére irányuló munkálatok várhatóan jövőre fejeződnek be.
A PepsiCo által Szaúd-Arábiában gyártott márkák közé tartozik a Lay’s, a Doritos és a Quaker Oats, valamint a helyi Tasali márka. Az október végén Rijádban tartott Future Investment Initiative alkalmával bejelentett beruházási terv nem sokkal azután került nyilvánosságra, hogy a vállalat közölte, bővíti a brazíliai Cabo de Santo Agostinho városában található snack-üzemét.
Itt egy új gyártósor telepítését tervezi a vállalat, ahol Cheetos és Cebolitos snackeket gyártanak a helyi piacra.
Kapcsolódó cikkeink
Gyenge keresletet lát a PepsiCo az USA-ban az „ártudatos” fogyasztók részéről
A PepsiCo vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy az amerikai fogyasztók értéket keresnek,…
Tovább olvasom >Óriási Hajdú-kampány az arab országokban
Minden idők egyik legnagyobb, magyar élelmiszermárkát népszerűsítő, de külföldön folytatott…
Tovább olvasom >200 millió eurót ruház be a PepsiCo belgiumi üzemébe
Jelentős összegből növeli a termelést a PepsiCo a belgiumi Veurne-ben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >