Bővítette online vásárlási szolgáltatását az olasz Esselunga
Bővítette online vásárlási szolgáltatását és a házhozszállítási lehetőségek körét az olasz üzletlánc, az Esselunga.
Az új lehetőségek között szerepel a „Presto a casa” az appban leadott rendelés három órán belüli házhozszállításával. A házhozszállítás csak az appban meghatározott területeken elérhető a vásárló által jelzett idősávokban. A fogyatékkal élő vásárlók pedig ingyenes házhozszállítást igényelhetnek.
Ezzel egy időben a kereskedelmi lánc a Deliveroo Hoppal gyors kereskedelmi szolgáltatást is tesztel a meglévő Click and Go szolgáltatásán felül.
A B2B vásárlók felé pedig étkeztetési szolgáltatást nyújt a lánc. Munkavállalóknak kínált közétkeztetési szolgáltatása keretében az appban előző nap megrendelt ebéd hűtött automatákban vagy ételárusító automatákban vehető át.
Kapcsolódó cikkeink
A magyarok szeretik a legjobban csomagautomatában átvenni online rendeléseiket a közép-európai régióban
A közép-európai vásárlók egyértelműen preferálják a kifejezetten gyors házhoz szállítást…
Tovább olvasom >Az aznapi kiszállítás a magyar vásárlók vágya
A közép-európai vásárlók körében egyértelműen a gyors házhoz szállítás a…
Tovább olvasom >Az élelmiszer-kiszállító Pro a Pro Spain-be fektet a Metro Spanyolországban
A vendéglátás számára kínált házhoszállítási szolgáltatását az országban bővíteni kívánó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >