Új házhoz szállítási szolgáltatást indított a Deliveroo
A Deliveroo Deliveroo Express nevű új szolgáltatása az Egyesült Királyságban és Írországban lehetőséget ad az élelmiszerláncoknak és kiskereskedőknek arra, hogy saját online felületeiken keresztül kínáljanak azonnali házhoz szállítást.
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
Az első partner a Tesco, amely Írországban három dublini üzletében teszteli a szolgáltatást a Tesco Whoosh égisze alatt. A vásárlók 4,5 km-es körzetben több mint 3000 termékből rendelhetnek, és rendeléseiket akár 45 percen belül házhoz szállítva meg is kaphatják.
A Deliveroo a logisztikát és a futárhálózatot biztosítja, míg az ügyfélkapcsolatokat továbbra is a partnerek gondozzák.
A szolgáltatás célja, hogy a mai fogyasztói elvárásoknak megfelelően nyújtson gyors és kényelmes vásárlási élményt.
Kapcsolódó cikkeink
Brutális belépő: az Allegro már a magyar e-kereskedelmi piacon is jelen van
A lengyel Allegro e-kereskedelmi óriás fokozza nemzetközi terjeszkedését – ezúttal…
Tovább olvasom >Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >Már javában tart a dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre jelentős mennyiségű magyar görögdinnyével látja el…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >