Bővít az ásványvízgyártó
Mintegy 400 millió forint európai uniós támogatásból két csarnokkal és új, innovatív eszközökkel bővíti ásványvízgyártó kapacitását a soltvadkerti Phoenix-Drink Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. – idézi a cég ügyvezető igazgatóját az origo.
Schiszler Péter elmondta: a Soltvadkert határában lévő telephelyüket a Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program (GINOP) támogatásának, valamint az Európai Regionális és Fejlesztési Alap társfinanszírozásának köszönhetően bővíthetik.
A várhatóan október végéig tartó beruházás során két ásványvízgyártó csarnokot:
egy csomagoló és osztályozó, valamint egy előkészítő és töltőcsarnokot építenek meg. Ezzel egyidejűleg az épületeket teljes gyártósorral is felszerelik, köztük: töltőgépsorral, valamint palackozó és zsugorfóliázó gépekkel.
A villamosenergia-felhasználás költséghatékonyságának javítása érdekében 50 kilowatt teljesítményű napelemes rendszert is kiépítenek, ezzel is hozzájárulva a fenntartható fejlődéshez és a megújuló energiák hasznosításához. Az ügyvezető kiemelte: a vállalkozás eddig nem rendelkezett Ipar 4.0 rendszernek megfeleltethető megoldásokkal, a projekt keretében azonban lehetővé válik gyártási folyamataik digitalizálása.
A munkahelyteremtés mellett a beruházás eredményeként a cég termelési kapacitása tervezetten 30 százalékkal bővül.
A nyilvános cégadatok szerint a soltvadkerti Phoenix-Drink Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. értékesítésből származó nettó árbevétele 2017-ben 3,5 milliárd forint, míg az előző üzleti évben mintegy 3,3 milliárd forint volt. A cég árbevétele szinte teljes egészében belföldi értékesítésből származott. A vállalat adózott eredménye 2017-ben közel 93 millió forint, míg 2016-ban mintegy 117 millió forint volt. (origo, MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Az Unilever 75 millió euró értékben fektet be Nyírbátorban
Új termékkategória és világszerte ismert szépségápolási márkák gyártási tevékenységét hozza…
Tovább olvasom >Több mint 25 millió eurót invesztál a DS Smith a lengyelországi termelésbe
A DS Smith csomagolóipari vállalat több mint 25 millió eurót…
Tovább olvasom >Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >A PENNY üzletekben még december 24-én is vásárolhatunk
A PENNY Magyarország számára fontos, hogy vásárlóinak az ünnepek alatt…
Tovább olvasom >A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >