Borsodi: egyedi kódos SMS promóció
Az év végi eladási hajrá részeként több millió kódos SMS játék zajlik december 1-jétől december 31-ig. A Mobilpont először dolgozik együtt a McCann-nel a promóción.
A kódokat a játékosok SMS-ben vagy online felületen is beküldhetik, a rendszerek összehangolását a Mobilpont biztosítja. A 31 szerencsés napi nyertes egy LCD TV és egy Laptop közül választhatja ki a neki tetsző ajándékot. A Borsodi évek óta sikeresen alkalmazza termékein a kódvisszaküldős játékokat, melyek vásárlásösztönző ereje óriási. A gyors nyeremények, azonnali válaszok további vásárlásra ösztönzik a fogyasztókat, és inkább választják a promóciós terméket a konkurens márkával szemben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >