Kávépiaci konjunktúra

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2017. 12. 01. 14:07

Nő a jó kávé iránti igény, és ehhez sok helyütt szükséges a géppark újragondolása, megújítása – véli Vig Bence, a Progast Kft. ügyvezető igazgatója. – Az ízgazdag, forró eszpresszó ma már alap, de a különböző tejes termékek és az egyéb ízesített kávéspecialitások is egyre inkább keresettek. Már a szállodáknál is tapasztalható az elmozdulás, mind a reggeli, mind pedig a bankett-kávé kínálatában. Egyre többen térnek át a frissen készülő, úgynevezett bean to cup kávéra. Ilyen „üzemmódban” csak a megbízható és jól beállított automata kávéfőzőgépek képesek kiszolgálni a nagy vendéglétszámot.

A jól működő piac tükre a látványos, mozgalmas és intenzíven látogatott szakkiállítás. A legutóbbi Sirhán, 2016-ban már érezhető volt a korábbi évek lanyha látogatottságától való pozitív elmozdulás. Az igények feltérképezésére, új kapcsolatok kialakítására az egyik legjobb lehetőség a cégek számára a részvétel. 2018-ban, bízva a további pozitív tendenciákban, kicsit nagyobb területen mutatjuk be kávégépeinket. //


Vig Bence
ügyvezető igazgató
Progast

Kapcsolódó cikkeink