Kávépiaci konjunktúra
Nő a jó kávé iránti igény, és ehhez sok helyütt szükséges a géppark újragondolása, megújítása – véli Vig Bence, a Progast Kft. ügyvezető igazgatója. – Az ízgazdag, forró eszpresszó ma már alap, de a különböző tejes termékek és az egyéb ízesített kávéspecialitások is egyre inkább keresettek. Már a szállodáknál is tapasztalható az elmozdulás, mind a reggeli, mind pedig a bankett-kávé kínálatában. Egyre többen térnek át a frissen készülő, úgynevezett bean to cup kávéra. Ilyen „üzemmódban” csak a megbízható és jól beállított automata kávéfőzőgépek képesek kiszolgálni a nagy vendéglétszámot.
A jól működő piac tükre a látványos, mozgalmas és intenzíven látogatott szakkiállítás. A legutóbbi Sirhán, 2016-ban már érezhető volt a korábbi évek lanyha látogatottságától való pozitív elmozdulás. Az igények feltérképezésére, új kapcsolatok kialakítására az egyik legjobb lehetőség a cégek számára a részvétel. 2018-ban, bízva a további pozitív tendenciákban, kicsit nagyobb területen mutatjuk be kávégépeinket. //
Vig Bence
ügyvezető igazgató
Progast
Kapcsolódó cikkeink
Pénztárgépmentes vendéglátó- és élelmiszerüzletek Budapesten
A 2018-as és 2020-as Sirha Budapest szakkiállításon építettük meg és…
Tovább olvasom >Megoldáscsomagokat kínálnak
A Sirha 2018 szakkiállítás egyik – elhelyezésében is – központi szereplője a…
Tovább olvasom >Ismét újdonságok a MARS-tól
A februári Sirha Budapest kiállításon a MARS Magyarország is bemutatta újdonságait…
Tovább olvasom >További cikkeink
4 milliárdosok klubjában köthet ki idén a hajóutak foglalását digitalizáló magyar startup
A CLICKnCRUISE tőkét vont be angyalbefektetőktől, köztük Szigetvári Józseftől, a…
Tovább olvasom >A betonkeverő-elv – A nap videója
Meglehet, ez a gép mutatja a legjobb irányt a stir…
Tovább olvasom >Továbbra is erős pályán a magyar turizmus
2025 februárjában a turizmus ismételten erőteljes növekedést mutatott: a hazai…
Tovább olvasom >