Beszáll a Müller a kefir kategóriába
A Müller legelső kefir termékével, a Müller Kefir Smoothie-val az ízesített tejtermékek piacát kívánja felrázni. A kefíritalok piacán az Egyesült Királyságban 24%-os növekedés tapasztalható, így a cég biztos abban, hogy a termék szélesebb körben is tetszést arathat részben a megfelelő íz, részben pedig a Müller márka ismertsége és megbízhatósága okán.
Az alacsony zsírtartalmú Müller Kefir Smoothie segíti az emésztést. Júliustól kétféle ízben – málna-gránátalma, valamint mangó-narancs – lesz kapható a Tescóban, a Sainsbury’sben és a SPAR-ban, augusztustól az Asda, októbertől pedig a Morrisons üzleteiben is.
A termék bevezetését több millió fontos marketingkampány kíséri, amelynek főszereplője Dina Asher-Smith rövidtávfutó világbajnok, a márka nagykövete.
Kapcsolódó cikkeink
Több cukrot, lisztet, olajat, tejet, csirkemellet és tojást vehetünk mostantól a SPAR-üzletekben
Közeledik a húsvét, az ünnep ideje, s a legtöbb családban…
Tovább olvasom >Extraprofitadó, ársapka, beszállítói kihívások – Pálinkás Zsolt, a Tesco CEO-ja a jövőről beszélt
„Nekünk soha nem volt extraprofitunk. Ha abból indulunk ki, hogy…
Tovább olvasom >Tovább folytatódik az Árzuhanás a SPAR-nál
A SPAR Magyarország minden héten az Árzuhanás Promóció keretein belül…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több cukrot, lisztet, olajat, tejet, csirkemellet és tojást vehetünk mostantól a SPAR-üzletekben
Közeledik a húsvét, az ünnep ideje, s a legtöbb családban…
Tovább olvasom >Tojástermelők szövetsége: nem lesz hiány tojásból a következő napokban sem
Nem lesz hiány tojásból a következő napokban sem, de a…
Tovább olvasom >KávéBár Bazár 2023 – A Millenárison tartják meg a kávé- és bárvilág seregszemléjét
Mintegy ötven kiállító termékeiből kóstolhatnak a látogatók szombaton és vasárnap…
Tovább olvasom >