Beszáll a Müller a kefir kategóriába
A Müller legelső kefir termékével, a Müller Kefir Smoothie-val az ízesített tejtermékek piacát kívánja felrázni. A kefíritalok piacán az Egyesült Királyságban 24%-os növekedés tapasztalható, így a cég biztos abban, hogy a termék szélesebb körben is tetszést arathat részben a megfelelő íz, részben pedig a Müller márka ismertsége és megbízhatósága okán.
Az alacsony zsírtartalmú Müller Kefir Smoothie segíti az emésztést. Júliustól kétféle ízben – málna-gránátalma, valamint mangó-narancs – lesz kapható a Tescóban, a Sainsbury’sben és a SPAR-ban, augusztustól az Asda, októbertől pedig a Morrisons üzleteiben is.
A termék bevezetését több millió fontos marketingkampány kíséri, amelynek főszereplője Dina Asher-Smith rövidtávfutó világbajnok, a márka nagykövete.
Kapcsolódó cikkeink
Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarországon évente mintegy kétmillió tonna élelmiszer-hulladék keletkezik
Az indokolatlan fogyasztás környezeti veszélyeire és a hulladékok újrahasznosításának fontosságára…
Tovább olvasom >„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Több mint 200 üzlettel bővül a Rossmann
Üzlethálózatának bővítésére és modernizálására több száz millió eurót fordít az…
Tovább olvasom >