Bemutatta új marketingstratégiáját a Magyar Turizmus Zrt.
Az Utazás Kiállítás első napján, az UNWTO hivatalos konferenciáján, az Utazás Fórum keretében mutatta be hároméves (2015-2017) turisztikai marketingstratégiáját a Magyar Turizmus Zrt. A társaság elsődleges feladata továbbra is Magyarország turisztikai kínálatának bemutatása, népszerűsítése külföldön és belföldön egyaránt, azzal a céllal, hogy erősítse a keresletet hazánk mint úti cél iránt. Ezzel elő kívánja segíteni az iparág fejlődését, a vendégéjszakák számának és a turisztikai bevételeknek a növelését.
A Magyar Turizmus Zrt. eddig éves marketingterv alapján végezte tevékenységét. 2015-től éves tervét kibővítette a középtávú stratégiai célkitűzésekkel és ennek megfelelően a következő három éves időszakra szóló szakmai elképzeléseivel. A középtávú tervezés azért is szükséges, mert igazodni kell a 2014-2020-as európai uniós tervezési ciklushoz, a turisztikai marketingtevékenység céljára elérhető források minél hatékonyabb felhasználása érdekében.
A társaság törekvése a szolgáltatókkal szoros partnerségben, hogy a 2014-ben tapasztalt kedvező tendenciák tartósak maradjanak, a magyarországi turizmus bővülése kiegyensúlyozott módon folytatódjon, mind időben mind földrajzilag kiegyenlítettebb legyen. Ennek elérése többek között a főszezonon kívüli közös marketingakciókkal, termékklaszterek, útvonalak, új termékek létrejöttének ösztönzésével, valamint a főszezonon kívüli termékeknek megfelelő piacok, piaci szegmensek megcélzásával lehetséges.
Az agrárium, a kiváló minőségű magyar agrártermékek kulcsszerepet játszhatnak a turizmus élénkítésében, és fordítva.
A Magyar Turizmus Zrt. a Kormánytól kapott felhatalmazás alapján 2012 óta közösségi agrármarketing és közösségi bormarketing feladatokat is ellát, a társaság szervezetén belül működő Agrármarketing Centrumon keresztül.
A Magyar Turizmus Zrt. meggyőződése, hogy Magyarország versenyképessége – mind a turizmusban, mind az agráriumban – a magas minőségű, ezáltal jó áron értékesíthető szolgáltatásokban rejlik. A társaság elkötelezett amellett, hogy a nemzetgazdaság szempontjából kiemelkedő jelentőséggel bíró, és szoros egymásra hatásban működő területek, az agrárium, az élelmiszeripari és a turisztikai ágazat nemcsak szakmai tevékenységét, hanem marketingtevékenységét illetően is összehangoltan jelenjen meg a hazai és a világpiacon. A Magyar Turizmus Zrt. tevékenysége a magyar turisztikai ágazat és a magyar agrárium esélyeinek növelésével erősíti a hazai vállalkozásokat, segíti szereplőinek piacra jutását és javítja a nemzetgazdaság teljesítményét. A társaság küldetésének tekinti, hogy ezek az ágazatok nemzetközi szinten versenyképesebbé váljanak, a korszerű marketingeszközöket és módszereket hatékonyan és eredményesen alkalmazzák. Cél olyan akciók, kampányok, kiállítások megvalósítása, ahol a gasztronómiai eseményeket, eladáshelyi akciókat turisztikai akciókkal lehet kibővíteni, és fordítva.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >Minden tekintetben sikeres volt a SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás
Hatalmas sikerrel zárt az idei SIRHA Budapest. Kelet-Közép-Európa legjelentősebb nemzetközi…
Tovább olvasom >Megnyílt a FOODEX, tíz kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Tíz kiállító részvételével, egy 100 négyzetméteres közösségi standmegjelenéssel vesz részt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Félautomata teaadagoló – A nap videója
Kedves és szellemes ötlet – szép kivitelezés! A videóért katt…
Tovább olvasom >Ízvarázslás
A Nendo dizájnstúdió olyan poharat készített Japán legrégebbi sörmárkája, a…
Tovább olvasom >