Belép a White Claw az alkoholmentes italok kategóriájába

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 12. 07. 09:31

A hard seltzer piac vezető márkája az alkoholtól tartózkodó Z-generációs fogyasztók növekvő számára tekintettel elektrolit-tartalmú, alkoholmentes italokat vezet be a piacra, amelyek négy ízben lesznek kaphatók.

A White Claw alkoholmentes termékcsaláddal – White Claw 0% Alcohol – bővíti portfólióját. A márka elmondása szerint prioritásként kezelte, hogy olyan italt készítsen, amely „az alkoholtartalmú italok nyújtotta minden ízzel és összetettséggel rendelkezik, de teljes mértékben alkoholmentesen készült”.

A 2024-től bizonyos üzletek polcain megtalálható seltzerek négy ízben kaphatók: fekete cseresznye-áfonya, lime-yuzu, barack-narancsvirág és mangó-passiógyümölcs. Az italok a megfelelő folyadékpótlás érdekében elektrolitokat is tartalmaznak.

Mivel az alkoholfogyasztást mérséklő vagy az alkoholtól tartózkodó fiatalok száma egyre nő, a vezető alkoholmárkák az alkoholmentes és alacsony alkoholtartalmú kategóriából is igyekeznek részesedést is kihasítani.

Food Dive

Kapcsolódó cikkeink