100 %-ban vegán élelmiszereket árusító BILLA PFLANZILLA üzlet nyílt Bécsben
Ausztria 1200 boltot üzemeltető kereskedelmi hálózata, a BILLA, 200 négyzetméteres vegán „concept store”-t nyitott szeptember 8-án, amely állításuk szerint az első ilyen profilú üzlet lesz az országban.
Az üzlet megnyitásának gondolatát annak a kutatásnak az eredményei inspirálták, amely szerint az osztrákok 46 %-a csökkentette az állati eredetű termékek fogyasztását és a 18-29 éves korosztály 28 %-a pedig tartózkodik a húsfogyasztástól.
A Bécs belvárosában, a Marieahilfer Strasse-n található bolt 100 százalékban növényi alapú termékeket kínál majd, azzal, hogy „sem vegetáriánus, sem hibrid termékek nem szerepelnek a kínálatban és az egész üzlet nagy hangsúlyt fektet a fenntartható és újrahasznosítható alapanyagokra”. A választékban megtalálhatóak lesznek a növényi alapú hús- és tejhelyettesítő termékek, a gyorsfagyasztott élelmiszerek, snack-ek, sütőipari termékek és édességek, csakúgy, mint az alapvető élelmiszerek és italok is.
Emellett a vásárlók egy diópréssel saját maguk készíthetnek pasztákat a különféle csonthéjasokból, és a saját edényeikbe tölthetik majd az üzletben forgalmazott, nem előrecsomagolt és lédig termékeket.
Marcel Haraszti, a REWE International AG vezérigazgatója elmondta, hogy
a BILLA PFANZILLA megnyitásával egy egyedülálló projektet sikerült megvalósítani és meg vannak győződve arról, hogy egy fontos fogyasztói igényt elégít ki a koncepció, ami egyben hozzájárul a tudatosabb, fenntartható fogyasztáshoz. Emellett a tisztán növényi alapú termékek innovatív előállítói számára megjelenési lehetőséget biztosítanak és számos izgalmas együttműködésre is számítanak a jövőben.
Ezzel képesek lesznek kihasználni a növényi alapú termékekben rejlő hatalmas potenciált, ami nem csak a fogyasztók, hanem a környezet számára is előnyös lesz. Remélik, hogy az üzletben a növényi alapú étrendet követők mindenféle igényére választ tudnak majd adni: legyen szó egy gyors ebédről, egy heti nagybevásárlásról vagy a növényi alapú fogások elkészítéséhez adott inspirációról. A vásárlók pedig azzal a nyugodt tudattal válogathatnak, hogy nem szükséges a címkéken az összetevők állati vagy növényi eredetét kutatva böngészni, mert biztosak lehetnek benne, hogy a boltban minden termék tisztán növényi alapanyagokból készült. Ráadásuk a szolgáltatás színvonalát is egy új szintre emelik azáltal, hogy a dolgozók mindannyian speciális képzést kaptak.
A szeptember 8-án nyílt bolt első 300 vásárlója a termékekből összeállított, bőkezű ajándékot kap majd és az elkövetkező hétvégéken további akciókkal fognak kedveskedni a betérőknek.
Kapcsolódó cikkeink
Új üzenetekre van szüksége a növényi alapú húshelyettesítőknek 2024-ben
A kezdetben számos tényező folytán robbanásszerűen növekvő kategória eladásai tavaly…
Tovább olvasom >Hódítanak a növényi alapú élelmiszerek
A növényi alapú termékek piaca az utóbbi években robbanásszerű növekedést…
Tovább olvasom >Zabtejjel készülő kávét kínáló automatát vezet be a Waitrose
A Waitrose most kifejezetten zabtejjel készülő kávét kínáló automatát vezetett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >