Baba-Mama kuponnapok a Rossmann és a Promobox összefogásával
Baba-Mama Kuponnapok néven, a PromoBox, Magyarország piacvezető családmarketing vállalkozása és a Rossmann egy új programot indít útjára idén tavasszal.
A kampányban a babát tervező, babát váró és gyermekes családok lesznek a középpontban, de lesznek persze női és férfi célcsoportot megszólító akciók is.
A tavaszi, majd őszi Kuponnapokat országos médiatámogatás kíséri, a Rossmann hálózatában pedig kiemelt POS megjelenések segítségével szólítjuk meg a vásárlókat.
A első Baba-Mama Kuponnapokra május 9-12 között kerül sor, folytatás szeptember 12-15. között várható, hiszen az őszi szezonindulás sem képzelhető el Baba-Mama Kuponnapok nélkül!
– mondja Vágujhelyi Gréta, a PromoBox Kft. kereskedelmi igazgató.
Kapcsolódó cikkeink
Hajápolással egészült ki a Rossmann Rutin
2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő…
Tovább olvasom >A legszegényebb településeken élő családokat segítette a Pampers
Többszáz olyan szegény sorsú településről tudunk Magyarországon1, ahol a családok…
Tovább olvasom >Átvételi pontokat tesztel a Rossmann Németországban
Átvételi pontokat kínál a jövőben az online rendelések számára a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >