Azt beszélik!
Kreatív marketingkoncepcióval nyílt Budapesten Rácz Jenő és Gerendai Károly étterme, a Rumour (Szóbeszéd): már a bejutás is titokzatosságot sugall, ugyanis az elfüggönyözött belső térbe a szomszéd gourmet-shopon keresztül lehet bejutni. Az elképzelés alapja a chef’s table – azaz a séf asztala – koncepció, ahol a vendégek a konyhát körbeülve fogyasztják el vacsorájukat. A séf Rácz Jenő ezt a kapcsolatot a vendéggel a megszokottnál sokkal kötetlenebbnek, szinte barátinak nevezi. A fogások tálalása maga is egyfajta színház, minden ételhez történet is jár. Az étterem két menüsort kínál, egymást követő idősávban. A 6 fogásos, korai menüt este 17:30-ra lehet foglalni, 19:30-kor már 11 fogásos a Rumour-menü.
Az elgondolás nemcsak szellemes és eredeti, de reklámértéke is jelentős, és a hely látogatóinak valamiféle kiválasztottságérzést ad. Hasonló elgondoláson alapult például a kétezres évek „mi a jelszó?” őrülete Kaliforniában, vagy a szesztilalom hangulatát idéző, egy tudatosan egyszerű enteriőrű vendéglátóhelyről titkos átjárón keresztül elérhető éttermek koncepciója.//
Kapcsolódó cikkeink
Gerendai Károly: „Építeni, megálmodni, megvalósítani szeretek”
Mennyire viselte meg a válság Magyarország legismertebb „fesztiválosát”, és milyen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mit neveznek összefogásnak?
Nagyon szép szakmai összefogás példája volt, amit az idei dunai…
Tovább olvasom >20 éves a TV Paprika – A nap videója
Abban, hogy bátrabbak és kísérletezőbbek vagyunk a konyhában, mint két…
Tovább olvasom >A szervízdíj nem borravaló – itt a különbség a kettő között
Gyakran nagy bizonytalanság övezi, hogy a mára szinte mindenhol alkalmazott…
Tovább olvasom >