Az USA leglátogatottabb élelmiszerüzlete a Kroger volt 2023-ban
A Placer.ai kiskereskedelmi adatszolgáltató cég Grocery Sector in 2023 című összefoglaló jelentése szerint az élelmiszerüzletek éves forgalmának csaknem 19%-a tavaly a Kroger és üzletei felé irányult az Egyesült Államokban.
A rangsorban a Kroger mögött a floridai székhelyű Publix végzett, amely az élelmiszerüzletek teljes látogatottságának 17%-át szerezte meg. A Safeway (10,5%), az ALDI (9,4%) és a H-E-B (8,7%) alkotta az élelmiszer-kiskereskedők top5 listáját.
A Walmart Neighborhood Market, a Meijer, a Food Lion, a Trader Joe’s és a ShopRite került rajtuk kívül a top10-es listára, amelyek együttesen az összes élelmiszerüzlet látogatottságának 42,6%-át adták 2023-ban.//
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Kivonul a Getir az USA-ból, de a FreshDirect folytatja működését
A gyorskereskedelmi vállalat bejelentette, hogy tőkéjét hazai piacára, Törökországba csoportosítja…
Tovább olvasom >Az anyák napi költések összege elérheti a 33,5 milliárd dollárt az USA-ban
A National Retail Federation (NRF) és a Prosper Insights &…
Tovább olvasom >A CAFE FREI fejlesztette az ALDI új saját márkás kávéit
Az ALDI Magyarország tovább bővítette együttműködését és termékfejlesztését a CAFE…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
Májusban országszerte találkozhatunk a Scitec Nutrition “Küzdöttek. Győztek. Te jössz!”…
Tovább olvasom >KSH: februárban 1,7 milliárd euró volt a termék-külkereskedelmi többlet
2024. februárban a kivitel volumene 3,4 százalékkal haladta meg, a…
Tovább olvasom >BMI: Lassabb bővülés áprilisban
A Beszerzési Menedzser Index (BMI) szezonálisan kiigazított áprilisi értéke: 51,8.…
Tovább olvasom >