Az USA leglátogatottabb élelmiszerüzlete a Kroger volt 2023-ban
A Placer.ai kiskereskedelmi adatszolgáltató cég Grocery Sector in 2023 című összefoglaló jelentése szerint az élelmiszerüzletek éves forgalmának csaknem 19%-a tavaly a Kroger és üzletei felé irányult az Egyesült Államokban.
A rangsorban a Kroger mögött a floridai székhelyű Publix végzett, amely az élelmiszerüzletek teljes látogatottságának 17%-át szerezte meg. A Safeway (10,5%), az ALDI (9,4%) és a H-E-B (8,7%) alkotta az élelmiszer-kiskereskedők top5 listáját.
A Walmart Neighborhood Market, a Meijer, a Food Lion, a Trader Joe’s és a ShopRite került rajtuk kívül a top10-es listára, amelyek együttesen az összes élelmiszerüzlet látogatottságának 42,6%-át adták 2023-ban.//
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Új automatizált technológiákat rendelt a Kroger, az Ocado partnere
A brit online kereskedő és technológiai vállalat, az Ocado közölte,…
Tovább olvasom >Több kérdést is felvet az Aldi ellen indított GVH-vizsgálat
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálatot indított az Aldi ellen, amely…
Tovább olvasom >Gyenge keresletet lát a PepsiCo az USA-ban az „ártudatos” fogyasztók részéről
A PepsiCo vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy az amerikai fogyasztók értéket keresnek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >