Az Unilever meghosszabbítja a Barry Callebaut-val kötött beszállítói megállapodását
Az Unilever megújította a Barry Callebaut-val csokoládé és kakaó beszállítására kötött hosszú távú megállapodását, meghosszabbítva ezzel az eredetileg 2012-ben indult partnerséget.
Az újabb megállapodás értelmében továbbra is a Barry Callebaut szállítja az Unilever számára a fagylaltokhoz szükséges csokoládét, és támogatja a vállalatot fenntarthatósági céljainak elérésében.
– A megállapodás meghosszabbításával az Unileverrel az elmúlt évtizedben ápolt hosszú távú kapcsolatra építünk – mondta Rogier van Sligter, a Barry Callebaut EMEA régiójának elnöke. – Ez idő alatt a világ egyik vezető fogyasztási cikkeket gyártó vállalatának előnyben részesített globális beszállítójává és innovációs partnerévé váltunk azáltal, hogy a partnerségi kapcsolat minden területén szorosan együttműködünk a rugalmas ellátási lánc kiépítésétől kezdve a legújabb innovációk Unileverhez való eljuttatásában rejlő erőnk kamatoztatásáig. A jövőben is támogatni fogjuk az Unilevert fenntarthatósági céljainak elérésére irányuló erőfeszítéseiben.
A 2012-ben született megállapodásban a Barry Callebaut vállalta, hogy 24 millió dollárt invesztál az infrastruktúrába az Unilever igényeinek kielégítése érdekében. A megállapodás megújításával kapcsolatban egyik vállalat sem nyilatkozott a beruházások pénzügyi részleteiről.
– Örömünkre szolgál stratégiai kapcsolatunk továbbvitele a globális fagylalt üzletágban hosszú távú partnerünkkel, a Barry Callebaut-val, ami segít ambiciózus növekedési terveink megvalósításában – mondta Willem Uijen, az Unilever beszerzési vezetője. – A partnerséggel újabb innovációkra számíthatunk az olyan közkedvelt fagylaltmárkáink esetében, mint a Magnum és a Ben & Jerry’s, valamint jobban összehangolhatjuk a kakaótermesztés fenntarthatóságára vonatkozó céljainkat.
Kapcsolódó cikkeink
Nem a piac vezérli elsősorban a zöld vállalati döntéseket itthon
A hazai vállalatok fenntarthatósági stratégiáit és beruházásait legerősebben nem piaci…
Tovább olvasom >Európa éléskamrája sivataggá válhat
Spanyolország mára Európa vezető zöldség- és gyümölcstermelője lett, de agrársikereit…
Tovább olvasom >Fagyiban mérve is nagy a különbség: a németek panaszkodnak, a magyaroknak meg alig jut
A németek közel kétharmada szerint túl drága lett a fagylalt…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >