Az Unilever meghosszabbítja a Barry Callebaut-val kötött beszállítói megállapodását
Az Unilever megújította a Barry Callebaut-val csokoládé és kakaó beszállítására kötött hosszú távú megállapodását, meghosszabbítva ezzel az eredetileg 2012-ben indult partnerséget.
Az újabb megállapodás értelmében továbbra is a Barry Callebaut szállítja az Unilever számára a fagylaltokhoz szükséges csokoládét, és támogatja a vállalatot fenntarthatósági céljainak elérésében.
– A megállapodás meghosszabbításával az Unileverrel az elmúlt évtizedben ápolt hosszú távú kapcsolatra építünk – mondta Rogier van Sligter, a Barry Callebaut EMEA régiójának elnöke. – Ez idő alatt a világ egyik vezető fogyasztási cikkeket gyártó vállalatának előnyben részesített globális beszállítójává és innovációs partnerévé váltunk azáltal, hogy a partnerségi kapcsolat minden területén szorosan együttműködünk a rugalmas ellátási lánc kiépítésétől kezdve a legújabb innovációk Unileverhez való eljuttatásában rejlő erőnk kamatoztatásáig. A jövőben is támogatni fogjuk az Unilevert fenntarthatósági céljainak elérésére irányuló erőfeszítéseiben.
A 2012-ben született megállapodásban a Barry Callebaut vállalta, hogy 24 millió dollárt invesztál az infrastruktúrába az Unilever igényeinek kielégítése érdekében. A megállapodás megújításával kapcsolatban egyik vállalat sem nyilatkozott a beruházások pénzügyi részleteiről.
– Örömünkre szolgál stratégiai kapcsolatunk továbbvitele a globális fagylalt üzletágban hosszú távú partnerünkkel, a Barry Callebaut-val, ami segít ambiciózus növekedési terveink megvalósításában – mondta Willem Uijen, az Unilever beszerzési vezetője. – A partnerséggel újabb innovációkra számíthatunk az olyan közkedvelt fagylaltmárkáink esetében, mint a Magnum és a Ben & Jerry’s, valamint jobban összehangolhatjuk a kakaótermesztés fenntarthatóságára vonatkozó céljainkat.
Kapcsolódó cikkeink
Itt a világ első környezetbarát teje
Egy kis tasmániai tejüzem, az Ashgrove, világszerte elsőként dobott piacra…
Tovább olvasom >1,5 milliárd fontot fordít a Lidl brit marhahústermelésre
Megerősíti fenntarthatósági vállalásait a Lidl azzal, hogy a következő 5…
Tovább olvasom >K&H: kevesebb figyelem jut a cégeknél a társadalmi felelősségre
Nagy- és kisvállalatoknál egyaránt csökkent a cégek társadalmi felelősség iránti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >