Az Unilever meghosszabbítja a Barry Callebaut-val kötött beszállítói megállapodását
Az Unilever megújította a Barry Callebaut-val csokoládé és kakaó beszállítására kötött hosszú távú megállapodását, meghosszabbítva ezzel az eredetileg 2012-ben indult partnerséget.
Az újabb megállapodás értelmében továbbra is a Barry Callebaut szállítja az Unilever számára a fagylaltokhoz szükséges csokoládét, és támogatja a vállalatot fenntarthatósági céljainak elérésében.
– A megállapodás meghosszabbításával az Unileverrel az elmúlt évtizedben ápolt hosszú távú kapcsolatra építünk – mondta Rogier van Sligter, a Barry Callebaut EMEA régiójának elnöke. – Ez idő alatt a világ egyik vezető fogyasztási cikkeket gyártó vállalatának előnyben részesített globális beszállítójává és innovációs partnerévé váltunk azáltal, hogy a partnerségi kapcsolat minden területén szorosan együttműködünk a rugalmas ellátási lánc kiépítésétől kezdve a legújabb innovációk Unileverhez való eljuttatásában rejlő erőnk kamatoztatásáig. A jövőben is támogatni fogjuk az Unilevert fenntarthatósági céljainak elérésére irányuló erőfeszítéseiben.
A 2012-ben született megállapodásban a Barry Callebaut vállalta, hogy 24 millió dollárt invesztál az infrastruktúrába az Unilever igényeinek kielégítése érdekében. A megállapodás megújításával kapcsolatban egyik vállalat sem nyilatkozott a beruházások pénzügyi részleteiről.
– Örömünkre szolgál stratégiai kapcsolatunk továbbvitele a globális fagylalt üzletágban hosszú távú partnerünkkel, a Barry Callebaut-val, ami segít ambiciózus növekedési terveink megvalósításában – mondta Willem Uijen, az Unilever beszerzési vezetője. – A partnerséggel újabb innovációkra számíthatunk az olyan közkedvelt fagylaltmárkáink esetében, mint a Magnum és a Ben & Jerry’s, valamint jobban összehangolhatjuk a kakaótermesztés fenntarthatóságára vonatkozó céljainkat.
Kapcsolódó cikkeink
A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >