Az Unilever meghosszabbítja a Barry Callebaut-val kötött beszállítói megállapodását
Az Unilever megújította a Barry Callebaut-val csokoládé és kakaó beszállítására kötött hosszú távú megállapodását, meghosszabbítva ezzel az eredetileg 2012-ben indult partnerséget.
Az újabb megállapodás értelmében továbbra is a Barry Callebaut szállítja az Unilever számára a fagylaltokhoz szükséges csokoládét, és támogatja a vállalatot fenntarthatósági céljainak elérésében.
– A megállapodás meghosszabbításával az Unileverrel az elmúlt évtizedben ápolt hosszú távú kapcsolatra építünk – mondta Rogier van Sligter, a Barry Callebaut EMEA régiójának elnöke. – Ez idő alatt a világ egyik vezető fogyasztási cikkeket gyártó vállalatának előnyben részesített globális beszállítójává és innovációs partnerévé váltunk azáltal, hogy a partnerségi kapcsolat minden területén szorosan együttműködünk a rugalmas ellátási lánc kiépítésétől kezdve a legújabb innovációk Unileverhez való eljuttatásában rejlő erőnk kamatoztatásáig. A jövőben is támogatni fogjuk az Unilevert fenntarthatósági céljainak elérésére irányuló erőfeszítéseiben.
A 2012-ben született megállapodásban a Barry Callebaut vállalta, hogy 24 millió dollárt invesztál az infrastruktúrába az Unilever igényeinek kielégítése érdekében. A megállapodás megújításával kapcsolatban egyik vállalat sem nyilatkozott a beruházások pénzügyi részleteiről.
– Örömünkre szolgál stratégiai kapcsolatunk továbbvitele a globális fagylalt üzletágban hosszú távú partnerünkkel, a Barry Callebaut-val, ami segít ambiciózus növekedési terveink megvalósításában – mondta Willem Uijen, az Unilever beszerzési vezetője. – A partnerséggel újabb innovációkra számíthatunk az olyan közkedvelt fagylaltmárkáink esetében, mint a Magnum és a Ben & Jerry’s, valamint jobban összehangolhatjuk a kakaótermesztés fenntarthatóságára vonatkozó céljainkat.
Kapcsolódó cikkeink
Corvinus-kutatás: Nők vezetik a fenntarthatóbb gazdaságokat
Jobban optimalizálják az erőforrásokat, ökohatékonyabbak a nők által vezetett mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Kihívások és lehetőségek között egyensúlyoz a magyar édesipar
A 2024-es év nyertesei az eladott mennyiség alapján sorrendben a…
Tovább olvasom >Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >