Az Unilever meghosszabbítja a Barry Callebaut-val kötött beszállítói megállapodását
Az Unilever megújította a Barry Callebaut-val csokoládé és kakaó beszállítására kötött hosszú távú megállapodását, meghosszabbítva ezzel az eredetileg 2012-ben indult partnerséget.
Az újabb megállapodás értelmében továbbra is a Barry Callebaut szállítja az Unilever számára a fagylaltokhoz szükséges csokoládét, és támogatja a vállalatot fenntarthatósági céljainak elérésében.
– A megállapodás meghosszabbításával az Unileverrel az elmúlt évtizedben ápolt hosszú távú kapcsolatra építünk – mondta Rogier van Sligter, a Barry Callebaut EMEA régiójának elnöke. – Ez idő alatt a világ egyik vezető fogyasztási cikkeket gyártó vállalatának előnyben részesített globális beszállítójává és innovációs partnerévé váltunk azáltal, hogy a partnerségi kapcsolat minden területén szorosan együttműködünk a rugalmas ellátási lánc kiépítésétől kezdve a legújabb innovációk Unileverhez való eljuttatásában rejlő erőnk kamatoztatásáig. A jövőben is támogatni fogjuk az Unilevert fenntarthatósági céljainak elérésére irányuló erőfeszítéseiben.
A 2012-ben született megállapodásban a Barry Callebaut vállalta, hogy 24 millió dollárt invesztál az infrastruktúrába az Unilever igényeinek kielégítése érdekében. A megállapodás megújításával kapcsolatban egyik vállalat sem nyilatkozott a beruházások pénzügyi részleteiről.
– Örömünkre szolgál stratégiai kapcsolatunk továbbvitele a globális fagylalt üzletágban hosszú távú partnerünkkel, a Barry Callebaut-val, ami segít ambiciózus növekedési terveink megvalósításában – mondta Willem Uijen, az Unilever beszerzési vezetője. – A partnerséggel újabb innovációkra számíthatunk az olyan közkedvelt fagylaltmárkáink esetében, mint a Magnum és a Ben & Jerry’s, valamint jobban összehangolhatjuk a kakaótermesztés fenntarthatóságára vonatkozó céljainkat.
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Lehet fenntartható a reklámdekoráció?
Évente mintegy 450 tonnányi olyan reklámdekorációt használunk fel Magyarországon, amely…
Tovább olvasom >Megújuló energiával készített alkoholmentes sört a Carlsberg Svédországban
Carlsberg Sweden legújabb terméke az „Electric Beer”, egy limitált szériás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >