Az új gépjárműveken a vállalat arculati elemei még hangsúlyosabban jelennek meg

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2018. 06. 20. 14:14

Flottát vált a METRO, a tavaly kiírt pályázatot a Peugeot nyerte, aminek 208-as modelljei az év folyamán folyamatosan váltják majd fel a korábbi autókat. Az új gépjárműparkon az eddiginél is látványosabbak lesznek a cég megújuló grafikai elemei.

Jelenleg 95 új Peugeot 208-as pompázik a METRO átdolgozott arculatában, majd az előző négyéves periódus lejártával év végéig fokozatosan megújul az egész gépjárműpark. Az autók a megszokott stílus újragondolásával még dinamikusabb megjelenést kapnak.

A szervezet minden változásával, így flottájával is azt sugározza, hogy továbbra is törekednek a precizitásra és arra, hogy minél nagyobb erővel és lendülettel járuljanak hozzá partnereik sikeréhez. A nagykereskedelmi lánc itthon már 25 éve támogatja a hazai gasztronómiai életet és vendéglátást, globális szinten megújuló dizájnja pedig világszinten is hűen tükrözi a társaság lendületes hozzáállását. Az új járművek egyébként a METRO országos lefedettséggel bíró értékesítési osztályának is nagy segítséget jelentenek, hogy még hatékonyabban tudják tartani a kapcsolatot a partnereikkel. A sales csapat fontos szerepet tölt be az értékesítési stratégiában, hiszen rendszeresen látogatják a vállalat ügyfeleit. A személyes kapcsolatok ápolására különösen nagy hangsúlyt fektetnek, így lehet igazán megismerni a vásárlói igényeket. Az új flotta hatékonyan támogatja a sales force munkáját, valamint biztosítja a még professzionálisabb megjelenést. //

 

Kapcsolódó cikkeink