Az Orbit immár harmadszor támogatta az SOS Gyermekfalvakat
Minden gyermek megérdemli, hogy mosolyoghasson! Ennek okán az Orbit már harmadik alkalommal csalt mosolyt a rászoruló gyerekek arcára. A Gyermekmosoly kampány során idén 11 243 788 Ft gyűlt össze az SOS Gyermekfalvaknak, amely a vér szerinti szüleik nélkül élő hátrányos helyzetű gyerekekről gondoskodik. A kezdeményezés célja az adománygyűjtés mellett nemcsak a megfelelő szájhigiénia fontosságának népszerűsítése, de a gyermekek egészséges önbizalmának támogatása is volt.
A Mars vállalat portfóliójába tartozó Orbit promóciója ebben az évben augusztus 23-tól október 7-ig tartott. A 6 hetes kampány alatt az eladott termékekből 10 784 909 forint gyűlt össze. A tavalyi évhez hasonlóan, az Auchan Retail Magyarország és az OMV Hungária is csatlakozott a kezdeményezéshez. A náluk vásárolt Obit termékek további 1-1%-kal növelték az SOS-nek gyűjtött adomány értékét, amely így végül összesen 11 243 788 forintra emelkedett. A szervezet az összeget idén is az SOS Gyermekfalvak karbantartására fordítja.
„A gyerekek mosolya számunkra a legfontosabb a világon. 400 gyereknek adunk otthont az SOS Gyermekfalvakban nevelőszülői családokban. Mindegyik gyereknek nehéz élete volt, mert szüleik nem tudtak róluk megfelelően gondoskodni. A nap 24 órájában, 365 napon át, több éven keresztül mellettük vagyunk. Támogatjuk őket, hogy feldolgozzák a múltban szerzett sérüléseiket, behozzák lemaradásaikat, legyen gyerekkoruk. A legfontosabb a biztonságos, kiszámítható otthon számukra, amit mi jelentünk nekik. Ennek biztosításában segít nekünk az Orbit támogatásával” – mondta Romet-Balla Ágnes, az SOS Gyermekfalvak adománygyűjtési és kommunikációs igazgatója.
Az Orbit a pénzügyi támogatáson túl fogápolási csomagokat, szájhigiéniai szűrést és edukációs programokat is biztosított a gyermekek számára. Mivel a Gyermekmosoly kampány célja nemcsak a megfelelő szájhigiénia fontosságának népszerűsítése, de a gyermekek egészséges önbizalmának támogatása is, így Idén egy különleges projekttel bővült a kezdeményezés. Dombóvári István, azaz Dombi gyerekek bevonásával egy kampányfilmet készített, amely a mosoly és nevetés fontosságára hívja fel a figyelmet.
„Nagyon örülünk, hogy az idén három éves kampány ismét összefogásra buzdította az embereket, és hogy ilyen szép összeget sikerült összegyűjtenünk. A gyermekek mosolya bizonyítja, hogy valóban jó helyre kerül az adomány.” – nyilatkozta a kampányról Denisa Žideková, az Orbit közép európai brand managere.
Kapcsolódó cikkeink
Orbit-kutatás: A magyar fiatalok hetente átlagosan 26 alkalommal élnek át mikrostressz pillanatokat
A 18-26 év közötti fiatalok hetente átlagosan 26 alkalommal élnek…
Tovább olvasom >A Maltesers márka idén is megújítja elkötelezettségét a nők támogatására
Az ínycsiklandó csokoládégolyóiról híres Maltesers márka idén is megújítja elkötelezettségét…
Tovább olvasom >Nagy sikerrel zárt az idei Future Store (videóval)
A SIRHA Budapest 2024 kiállítás kísérő eseményeként idén is megrendezte…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >