Az online áruházláncoké a jövő
A TNS Worldpanel kutatása szerint az online áruházláncok hamarosan kiszoríthatják a piacvezető kiskereskedelmi vállalkozásokat.
A TNS Egyesült Királyságbeli
éves top tízes listájában az Amazon már
a második helyen áll szorosan a Tesco mögött,
az eBay pedig az előkelő tizedik helyen landolt. A TNS Worldpanel
kutató menedzsere, Elaine Giles elmondta, hogy ha az
internetes vásárlási hullám fokozódik,
az online áruházláncok hamarosan népszerűbbek
lesznek, mint a neves utcai áruháznevek. Állítását
alátámasztja a tény, hogy míg az eBay
2006-ban még csak a 42. helyen állt népszerűség
tekintetében az Egyesült Királyságban, ma
már a tizedik legkedveltebb áruházlánc, a
jelenleg a dobogó második helyén álló
Amazon népszerűsége pedig három évvel
ezelőtt csak a huszonegyedik helyhez volt elég.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >