Az omnichannel marketing még mindig elsősorban a piacvezető kiskereskedők lehetősége
A vezető kiskereskedők egyre többet fektetnek az omnichannel marketingbe, a többi kiskereskedő és márka messze elmarad ettől a szinttől.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/06/Red_social.jpg)
A fogyasztók elérése az összes lehetséges platformon egyelőre csak a nagyok kiváltsága
A COVID-19 előtt a fogyasztók növekvő igénye a jobb digitális és omnichannel vásárlási élmények iránt már lábujjhegyen tartotta a kiskereskedőket és a márkákat. Az intelligens szervezetek aktívan fektettek be új technológiákba és emberekbe a jobb omnichannel vásárlási élmények támogatása érdekében.
A világjárvány felpörgette ezeket az erőfeszítéseket, és arra kényszerítette a kiskereskedőket és a márkákat, hogy megduplázzák a fogyasztói igények kielégítéséhez szükséges elengedhetetlen lehetőségeket. Az olyan képességek megvalósítása, mint a BOPIS (buy-online-pick-up-in-store), a curbside pickup (online rendelés helyi üzletben való átvétele) és az optimalizált készletkezelés jelentősen megnövekedett az elmúlt években, de a teljes ügyfélélményt alkotó legjobb gyakorlatok általános átvétele halványan fejlődött az index 2015-ös bevezetése óta.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/06/Overall-Average-Scores.png)
A digitális vásárlói élménybe való befektetés kifizetősőnek ígérkezik
Egyesek számára a digitális és többcsatornás képességekbe történő kiemelt befektetések kifizetődőnek bizonyultak. 2021-ben az Index legmagasabb pontszámot elért kiskereskedője a legjobb gyakorlatok 72%-át (Bloomingdale) alkalmazta. 2022-ben a legmagasabb pontszámot elért kiskereskedő a legjobb gyakorlatok 85%-át bevezette (Bed Bath and Beyond). Ezenkívül 12 kiskereskedő és márka érte el a 2021-es legmagasabb, 72%-os pontszámot. Jó hír viszont egyeseknek, hogy az Indexen szereplő cégek többsége továbbra is az átlag alá esik. Összességében az iparágnak jobbat kell tennie, és lehet is jobb.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/06/Best-Practices-Adoption-Trends.png)
Az egyes csatornák hatékonysága marketing szempontból
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti a Target Starbucks curbside pickup szolgáltatását
Tovább bővíti együttműködését a Target a Starbucks nemzetközi kávézólánccal, minek…
Tovább olvasom >Magazin: Üzenet a palackról
Szeptember 5-én a POPAI, nemzetközi eladáshelyi marketing egyesület a HP…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >