Bővíti a Target Starbucks curbside pickup szolgáltatását
Tovább bővíti együttműködését a Target a Starbucks nemzetközi kávézólánccal, minek eredményeképpen egyes helyszíneken ún. Drive Up szolgáltatása keretében kínálja a Starbucks ételeit és italait.
Miután a vásárlók igényeire válaszul tavaly év végén integrálni kezdte a Starbucks with Drive Up app funkciót saját alkalmazásába és az elmúlt nyáron tesztelte a szolgáltatást, a Target most újabb aznapi kiszállítási opcióval bővíti szolgáltatásai körét.
A vásárlók a Target alkalmazáson belül adhatják le Starbucks rendeléseiket a „curbside pickup” szállítási módot megjelölve. A rendelést követően a kereskedelmi lánc értesítést kap a vásárlók indulásáról és átvételi pontra megérkezéséről, amely idő alatt egy Starbucks alkalmazott összekészíti a rendelést, és a Target üzlet egy alkalmazott pedig átadja azt az üzlet parkolójában üzemeltetett átvételi ponton, ahol még az autóból sem kell a vásárlónak kiszállnia.
A Target üzleteiben több mint 1700 Starbucks kávézó működik és november eleje óta 240 üzletben indult el a Starbucks with Drive Up szolgáltatás Kaliforniában, Minnesotában, New Jerseyben, Delaware-ben, Pennsylvaniában, Texasban, Washingtonban és Nyugat-Virginiában.
Kapcsolódó cikkeink
AI-vezérelt gazdaságra készül a Danone
A Danone SA többéves, a mesterséges intelligencia (AI) integrálásáról szóló…
Tovább olvasom >Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Tejitalok gyártásába invesztál a dán Arla
Az Arla Foods egy tőkeberuházással kívánja támogatni a Starbucks és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >