Bővíti a Target Starbucks curbside pickup szolgáltatását

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2022. 11. 29. 09:58

Tovább bővíti együttműködését a  Target a Starbucks nemzetközi kávézólánccal, minek eredményeképpen egyes helyszíneken ún.  Drive Up szolgáltatása keretében kínálja a Starbucks ételeit és italait.

Miután a vásárlók igényeire válaszul tavaly év végén integrálni kezdte a Starbucks with Drive Up app funkciót saját alkalmazásába és az elmúlt nyáron tesztelte a szolgáltatást, a Target most újabb aznapi kiszállítási opcióval bővíti szolgáltatásai körét.

A vásárlók a Target alkalmazáson belül adhatják le Starbucks rendeléseiket a „curbside pickup” szállítási módot megjelölve. A rendelést követően a kereskedelmi lánc értesítést kap a vásárlók indulásáról és átvételi pontra megérkezéséről, amely idő alatt egy Starbucks alkalmazott összekészíti a rendelést, és a Target üzlet egy alkalmazott pedig átadja azt az üzlet parkolójában üzemeltetett átvételi ponton, ahol még az autóból sem kell a vásárlónak kiszállnia.

A Target üzleteiben több mint 1700 Starbucks kávézó működik és november eleje óta 240 üzletben indult el a Starbucks with Drive Up szolgáltatás Kaliforniában, Minnesotában, New Jerseyben, Delaware-ben, Pennsylvaniában, Texasban, Washingtonban és Nyugat-Virginiában.

Grocery Dive

Kapcsolódó cikkeink