Az Oatly zabalapú fagylaltjai már fagylaltozókban is kaphatók
Az önmagát „klasszikus fagylaltozónak” nevező Carvel 18 államban várja a fogyasztókat az Oatly zabalapú gépi lágyfagylaltjaival, fagylaltgombócaival és jégkrémszendvicseivel.
A múlt héttől kezdve a zabtej alapú termékeiről ismert svéd Oatly a Carvel Egyesült Államok 18 államában működő üzleteiben vezeti be termékeit. Az együttműködő felek célja, hogy a fogyasztók a klasszikus Carvel-élményt tejmentes változatban is élvezhessék.
– Mivel a fagylalt hagyományosan tehéntejből készül, megtiszteltetés számunkra, hogy együttműködhetünk a Carvel-lel, és mi mutathatjuk be az üzleteiben elsőként kapható zab alapú, tejmentes fagyasztott desszerteket – nyilatkozta Drew Martin, az Oatly North America kereskedelmi értékesítésért felelős ügyvezető alelnöke közleményben.
A 2021-es tőzsdei bevezetés óta az Oatly nehezen tudta fenntartani lendületét, ami az eladások visszaesésében mutatkozott meg, de a vállalat részvényeinek árfolyama 7%-kal emelkedett a bejelentés után. És éppen ebben a hónapban a vállalat öt év után először jelentette be új termékek bevezetését, mellyel a fogyasztók szélesebb körét kívánja elérni.
– Izgatottan várjuk, hogy megjelenjenek az Oatly termékek a Carvel kínálatában – mondta Jim Salerno, a Carvel márkaigazgatója. – Mindent megteszünk annak érdekében, hogy vendégeink élvezzék a Carvel kínálta klasszikus ízeket és nosztalgiát, miközben folytatjuk az innovációt és új vendégeket is igyekszünk megszólítani.
Kapcsolódó cikkeink
Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >Megszünteti növényi sajtmárkáját a Bel Group
A Bel Group bejelentette, hogy 2024 végéig kivezeti a piacról…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >