Az Ile de France sajtok készek meghódítani a magyar piacot is
Akár a divat, akár a gasztronómia világáról van szó, a francia jelző mindig a könnyed elegancia és a kifinomult ízlés záloga. Pontosan ez az életérzés jellemző az Ile de France sajtcsaládra, amely a világ szinte minden pontján megtalálható a boltok polcain és mostantól Magyarországon is kapható.
Erős francia márka ötféle izgalmas ízben
A hazánkban még kevéssé ismert Ile de France márka a 30-as évek közepén született meg. Töretlen népszerűségét és nemzetközi karrierjét elsősorban annak köszönheti, hogy a lágyabb és a karkeretesebb ízek kedvelői egyaránt megtalálják a nekik tetszőt az ötféle változat között. Másik nagy előnye, hogy szendvics alapanyagként is hamisítatlan gourmet élményt kínálnak. A szeletelt sajtokból nagyszerű hideg vagy meleg szendvicsek készíthetők, de hamburgerek és paninik izgalmas kiegészítője is lehet.
Francia sajtnagymester ajánlásával
Azt, hogy az otthoni gasztronómiában is meg lehet valósítani a francia konyhára oly jellemző elragadó eleganciát nem kisebb személyiség, mint a Francia Sajtmesterek Nemzetközi Céhének elnöke, Roland Barthélemy mutatta meg. Szenvedélyes előadásában kihangsúlyozta a kreativitás fontosságát. Szerinte ahhoz, hogy a sajtfogyasztás valódi kulináris élménnyé váljon, nem kell különleges konyhatechnológia és kivételes alkalmakra sem érdemes várni. Egyedül magas minőségű sajtokra, fantáziára és merészségre van szükségünk ahhoz, hogy a stílust és eleganciát finoman ötvöző, franciás hangulatú falatok kerüljenek az asztalra.
Import sajtok praktikus csomagolásban
A sajtcsalád tagjai a lágy, tejszínes Cremerin, az erős ízeket képviselő Baldaran, a gyümölcsös zamatú, lyukacsos Normantal, a lágyan olvadó Chramidor és a jól olvadó, gyümölcsös, lyukas Montaver sajt. Az első hármat elsősorban hidegen, míg az utolsó kettőt melegen fogyasztva ajánlja a gyártó. Mindegyik szeletelve 100 grammos kiszerelésben, külön csomagolásban kerül forgalomba. A sajtok Franciaországban, nagy szakértelemmel készültek és a Pannontej Zrt. importálja Magyarországra.
Kapcsolódó cikkeink
Spárgaszezon indul Magyarországon: exportnagyhatalom vagy gasztronómiai lehetőség?
Miközben Nyugat-Európában tavaszi csemegeként ünneplik, itthon még mindig csak szűk…
Tovább olvasom >HNT: hamarabb érnek tudatos borfogyasztóvá a mai fiatal felnőttek
Az elmúlt két évben jelentősen nőtt az alkalmi borfogyasztók aránya…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >8 ütős ötlet a tudatosabb, elfogadóbb és élhetőbb jövőért a Megoldások a holnapért kihívás döntőjében
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Megoldások a holnapért kihívás idei, ötödik évada. Kihirdették…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntarthatóság: indul a Generali EnterPrize pályázata a 15 milliós pályázati díjért
A Generali Csoport idén három kategóriában hirdeti meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >