Az EY a legvonzóbb tanácsadó cég az üzleti szakos egyetemisták körében
A világ legvonzóbb tanácsadó cégének választották az EY-t az üzleti tanulmányokat folytató egyetemisták az Universum globális felmérésén. A nemzetközi munkáltatói márkakutatással foglalkozó szervezet közel 250 ezer fiatalt kérdezett meg arról, hol dolgoznának a legszívesebben. A gazdasági szakos hallgatók a második legjobban vágyott munkáltatóként tekintenek a vállalatra.
Immár négy egymást követő évben az EY-t tartják a legnépszerűbb tanácsadónak az üzleti szakos egyetemisták világszerte az Universum Global rangsora alapján. A gazdasági karok hallgatói a Google mellett legszívesebben az EY-hoz csatlakoznának.
„Kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy a végzős magyar hallgatók számára továbbra is vonzó munkahely maradjon tanácsadócégünk. Ennek érdekében számos újítást vezetünk be évről évre, amellett, hogy a frissdiplomások rövid idő alatt egyedülálló szaktudást szerezhetnek tapasztalt kollégáinktól” – mondta el Rencz Botond, az EY vezérigazgatója.
A világ vezető könyvvizsgáló, adó-, tranzakciós és üzleti tanácsadást nyújtó vállalata folyamatosan bővül hazánkban és világszinten egyaránt. Az EY több mint 150 országban összesen 260 ezer embert foglalkoztat. Magyarországon több mint 100 új munkatársat tervez felvenni a szervezet a 2020. június végéig tartó üzleti évben.
Kapcsolódó cikkeink
Egyedülálló, objektív mutatókon alapuló pályázat indul: megnyílt a HBLF Sokszínű és Méltányos Munkahely elismerés pályázati időszaka
A Sokszínű és Méltányos Munkahely elismerést azok az idehaza működő…
Tovább olvasom >Egyre keresettebbek a teljes munkaidős kiskereskedelmi állások az USA-ban
Egyre nagyobb érdeklődést tapasztalnak a kiskereskedők az álláskeresők részéről a…
Tovább olvasom >Környezettudatosak az ételrendelők
Legalábbis ezt állapítja meg a magyar, szlovák és román piacon…
Tovább olvasom >További cikkeink
Továbbra is Magyarország vezető márkái között a SPAR
Rangos szakmai elismeréseket kapott a SPAR Magyarország. A SPAR, az…
Tovább olvasom >Másodszor indul tavaszi élelmiszergyűjtő kampány a Tescóban
A Tesco évek óta támogatja a Magyar Élelmiszerbank Egyesület tartósélelmiszer-gyűjtő…
Tovább olvasom >Kihirdették a Randstad Award 2024 employer branding díj győzteseit
A magyar munkavállalók körében készített átfogó felmérés alapján az idei…
Tovább olvasom >