Az energiaitalok piacára lépett a San Benedetto
Az olasz alkoholmentes italokat gyártó San Benedetto két új termékével már az energiaitalok piacának is szereplője. Az SB Energy Super Boost taurin-, koffeintartalmú, 0,25 literes dobozban kapható energiaital. A kalóriacsökkentett termék a B1 vitaminon kívül B6 és B12 vitamint is tartalmaz, amelyek mind fáradtságcsökkentő hatással bírnak.
A 0,4 literes kiszerelésben elérhető San Benedetto Fruit & Power a reggeli kávét helyettesítve töltheti fel fogyasztóját energiával. Az ital gránátalma, alma, mangó és ananász, valamint szénsavmentes ásványvíz keveréke, amely taurint és koffeint tartalmaz, de hozzáadott cukrot nem.
Az olasz energiaital-piac értéke meghaladja a 142 millió eurót, ami mennyiségben mérve 43 millió litert tesz ki. Tavaly 2020-hoz képest a piac 44%-kal bővült, aminek egyötöde (kb. 8 millió liter) a horeca-csatornában fogyott. A növekedés 2022 első öt hónapjában sem hagyott alább, hiszen a forgalom értékben 20,4%-nyit bővült.
Kapcsolódó cikkeink
Ital webshoppal terjeszkedik a belga Colruyt
A belga Colruyt csoport új italokra specializált webáruházat indított Boir…
Tovább olvasom >A Z-generáció és az alkohol
A Premium Gin Hungary cég folyamatosan figyeli a nemzetközi italfogyasztási…
Tovább olvasom >Megnőtt a vegán ételek iránti kereslet a brit reptereken
Az Egyesült Királyság legnagyobb, a London Stansted, az East Midlands…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >