Az elmúlt évtized legsikeresebb Glamour napjai a Rossmannál
Minden eddigi rekordot megdöntött az idei őszi Glamour napok a Rossmann hazai hálózatánál. Amióta a Rossmann Magyarországon van, nem generált még ekkora forgalmat: kétszámjegyű növekedés tapasztalható online és offline egyaránt. Ám mégis az mondható, hogy az októberi Glamour napok az offline vásárlások ünnepe volt.
Idén október 6. és 11. között országosan kétezer Rossmann munkavállaló várta a vásárlókat a Glamour napokon több mint 230 magyarországi üzletében és az Online Drogériában egyaránt. Jól látszik, hogy visszatért a vásárlási kedv, rengetegen választották idén ősszel az offline vásárlást.
„A pandémia miatt az elmúlt két évben előfordult, hogy el kellett halasztanunk a Glamour vásárlási ünnepet. Nagy öröm számunkra, hogy idén októberben megtarthattuk és nem is akármilyen eredménnyel zárhattuk, hiszen a valaha volt legnagyobb forgalmat generáltuk. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy minél zökkenőmentesebb és kényelmesebb legyen a vásárlás, így vásárlóink már Online Drogériánkban és mobilapplikációnkon keresztül is leadhatták rendeléseiket. Arany VIP tagjaink pedig időablakos kiszállítást is kérhettek saját futárszolgáltatásunk keretein belül, azaz rendeléseiket akár aznap vagy maximum 1-3 napon belül szállítottuk ki Budapesten és további 45 agglomerációs településen.”
– mondta Flórián László, a Rossmann Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.
Idén októberben ráadásnapokkal kiegészítve hat napig válthatták be a több mint 150 kupon bármelyikét a vásárlók online és offline. A 0. napon a Rossmann egyedüli drogériaként vett részt a kupon napokon, a ráadásnapok beiktatása miatt a vásárlói létszám optimálisan oszlott el az üzletekben.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 200 üzlettel bővül a Rossmann
Üzlethálózatának bővítésére és modernizálására több száz millió eurót fordít az…
Tovább olvasom >Happy Periods: a Rossmann is támogatta az Artemis menstruációs szegénység elleni küzdelmét
Áprilisban a nőké a főszerep Budapest új kedvenc „nappalijában”, a…
Tovább olvasom >Újhullámos hajápolók
A hajfestékek és színezők piacán az innováció kiemelt szerepet kap,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >