Az egészséges termékek irányába mozdulna el a Tesco
A Tesco, az Egyesült Királyság legnagyobb élelmiszer-kereskedőjeként, nem csupán a bevásárlók gyors és kényelmes ellátására törekszik, hanem elkötelezett híve az egészségesebb táplálkozásnak is. A vállalat folyamatosan dolgozik termékeinek újratervezésén a Welwyn Garden Cityben található tesztkonyhájában, hogy azok megfizethetőbbek, inspirálóbbak, relevánsabbak és mindenekelőtt egészségesebbek legyenek – tudósított a The Guardian.
Karen Poole, a Tesco egészséges és fenntartható táplálkozásért felelős vezetője szerint a fő kihívást leginkább az ízlés, a megfizethetőség és a családi preferenciák jelentik. Az újítások nemcsak a termékekben bekövetkező változásokra korlátozódnak, hanem a hozzáadott értékekben is megmutatkoznak. A vállalat arra törekszik, hogy több zöldséget és rostot tegyen a termékeibe. Ez különösen fontos, tekintettel arra, hogy a statisztikák szerint a felnőtt lakosság kevesebb mint egyharmada viszi be szervezetébe a napi ajánlott rostmennyiséget.
A Tesco már korábban is tett lépéseket az egészségesebb termékfejlesztés irányába. 2007-ben eltávolította a hidrogénezett zsírokat sajátmárkás termékeiből, 2016-ban pedig csökkentette az üdítőitalai cukortartalmát. Azonban a nagyléptékű és tartós változáshoz idő kell.
Az ultrafeldolgozott élelmiszerek kerülése mellett a Tesco fontos célkitűzése, hogy az összetevők listája érthetőbbé váljon. Ennek érdekében olyan összetevőket használnak, amelyek nem tartalmaznak E-számokat vagy más gyakran használt adalékanyagokat. A vállalat hangsúlyozza az „igazi” étel fogalmát, és csak olyan alapanyagokat használ, amelyek a fogyasztók otthonaiban is megtalálhatóak.
Az élelmiszerlánc jövőbeli célkitűzései közé tartozik, hogy 2025-re szeretnék elérni, hogy kínálatukban az egészséges termékek aránya elérje a 65%-ot. Ez a törekvés nemcsak a Tesco számára jelentős lépés lenne az egészségesebb táplálkozás felé, hanem inspirációt is nyújthatna más élelmiszer-kereskedelmi cégeknek a hasonló pozitív változások megvalósítására. A Tesco ezzel a kezdeményezéssel bizonyítja elkötelezettségét az egészségesebb táplálkozás és az átláthatóbb összetevők iránt, miközben továbbra is kielégíti a vásárlók igényeit és preferenciáit.
Kapcsolódó cikkeink
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >Kiderült, mennyit keres a Tesco első embere
A Tesco vezérigazgatója, Ken Murphy, az idei évben rekordösszegű, 10…
Tovább olvasom >További cikkeink
K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >Újrahasznosítható szupermarketet épít az Edeka
Németország vezető üzletlánca, az Edeka fenntartható „Triqbriq fa építési rendszert”…
Tovább olvasom >Az anyák napi költések összege elérheti a 33,5 milliárd dollárt az USA-ban
A National Retail Federation (NRF) és a Prosper Insights &…
Tovább olvasom >