Az egészséges termékek irányába mozdulna el a Tesco
A Tesco, az Egyesült Királyság legnagyobb élelmiszer-kereskedőjeként, nem csupán a bevásárlók gyors és kényelmes ellátására törekszik, hanem elkötelezett híve az egészségesebb táplálkozásnak is. A vállalat folyamatosan dolgozik termékeinek újratervezésén a Welwyn Garden Cityben található tesztkonyhájában, hogy azok megfizethetőbbek, inspirálóbbak, relevánsabbak és mindenekelőtt egészségesebbek legyenek – tudósított a The Guardian.
Karen Poole, a Tesco egészséges és fenntartható táplálkozásért felelős vezetője szerint a fő kihívást leginkább az ízlés, a megfizethetőség és a családi preferenciák jelentik. Az újítások nemcsak a termékekben bekövetkező változásokra korlátozódnak, hanem a hozzáadott értékekben is megmutatkoznak. A vállalat arra törekszik, hogy több zöldséget és rostot tegyen a termékeibe. Ez különösen fontos, tekintettel arra, hogy a statisztikák szerint a felnőtt lakosság kevesebb mint egyharmada viszi be szervezetébe a napi ajánlott rostmennyiséget.
A Tesco már korábban is tett lépéseket az egészségesebb termékfejlesztés irányába. 2007-ben eltávolította a hidrogénezett zsírokat sajátmárkás termékeiből, 2016-ban pedig csökkentette az üdítőitalai cukortartalmát. Azonban a nagyléptékű és tartós változáshoz idő kell.
Az ultrafeldolgozott élelmiszerek kerülése mellett a Tesco fontos célkitűzése, hogy az összetevők listája érthetőbbé váljon. Ennek érdekében olyan összetevőket használnak, amelyek nem tartalmaznak E-számokat vagy más gyakran használt adalékanyagokat. A vállalat hangsúlyozza az „igazi” étel fogalmát, és csak olyan alapanyagokat használ, amelyek a fogyasztók otthonaiban is megtalálhatóak.
Az élelmiszerlánc jövőbeli célkitűzései közé tartozik, hogy 2025-re szeretnék elérni, hogy kínálatukban az egészséges termékek aránya elérje a 65%-ot. Ez a törekvés nemcsak a Tesco számára jelentős lépés lenne az egészségesebb táplálkozás felé, hanem inspirációt is nyújthatna más élelmiszer-kereskedelmi cégeknek a hasonló pozitív változások megvalósítására. A Tesco ezzel a kezdeményezéssel bizonyítja elkötelezettségét az egészségesebb táplálkozás és az átláthatóbb összetevők iránt, miközben továbbra is kielégíti a vásárlók igényeit és preferenciáit.
Kapcsolódó cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >„Az vagy, amit eszel” – Új program kutatja a gyermekes családok táplálkozási szokásait
A megfelelő táplálkozás alapvető szerepet játszik a gyerekek testi és…
Tovább olvasom >8 millió palack szeszesital és 225 visszaváltó automata várja a vásárlókat
8 millió palack, illetve doboz alkoholos itallal készült a Tesco…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >