Az egészséges termékek irányába mozdulna el a Tesco
A Tesco, az Egyesült Királyság legnagyobb élelmiszer-kereskedőjeként, nem csupán a bevásárlók gyors és kényelmes ellátására törekszik, hanem elkötelezett híve az egészségesebb táplálkozásnak is. A vállalat folyamatosan dolgozik termékeinek újratervezésén a Welwyn Garden Cityben található tesztkonyhájában, hogy azok megfizethetőbbek, inspirálóbbak, relevánsabbak és mindenekelőtt egészségesebbek legyenek – tudósított a The Guardian.
Karen Poole, a Tesco egészséges és fenntartható táplálkozásért felelős vezetője szerint a fő kihívást leginkább az ízlés, a megfizethetőség és a családi preferenciák jelentik. Az újítások nemcsak a termékekben bekövetkező változásokra korlátozódnak, hanem a hozzáadott értékekben is megmutatkoznak. A vállalat arra törekszik, hogy több zöldséget és rostot tegyen a termékeibe. Ez különösen fontos, tekintettel arra, hogy a statisztikák szerint a felnőtt lakosság kevesebb mint egyharmada viszi be szervezetébe a napi ajánlott rostmennyiséget.
A Tesco már korábban is tett lépéseket az egészségesebb termékfejlesztés irányába. 2007-ben eltávolította a hidrogénezett zsírokat sajátmárkás termékeiből, 2016-ban pedig csökkentette az üdítőitalai cukortartalmát. Azonban a nagyléptékű és tartós változáshoz idő kell.
Az ultrafeldolgozott élelmiszerek kerülése mellett a Tesco fontos célkitűzése, hogy az összetevők listája érthetőbbé váljon. Ennek érdekében olyan összetevőket használnak, amelyek nem tartalmaznak E-számokat vagy más gyakran használt adalékanyagokat. A vállalat hangsúlyozza az „igazi” étel fogalmát, és csak olyan alapanyagokat használ, amelyek a fogyasztók otthonaiban is megtalálhatóak.
Az élelmiszerlánc jövőbeli célkitűzései közé tartozik, hogy 2025-re szeretnék elérni, hogy kínálatukban az egészséges termékek aránya elérje a 65%-ot. Ez a törekvés nemcsak a Tesco számára jelentős lépés lenne az egészségesebb táplálkozás felé, hanem inspirációt is nyújthatna más élelmiszer-kereskedelmi cégeknek a hasonló pozitív változások megvalósítására. A Tesco ezzel a kezdeményezéssel bizonyítja elkötelezettségét az egészségesebb táplálkozás és az átláthatóbb összetevők iránt, miközben továbbra is kielégíti a vásárlók igényeit és preferenciáit.
Kapcsolódó cikkeink
Hideg ital, forró következmények: szívritmuszavart is okozhat a jeges frissítő
Elsőre bizarrnak hangozhat, pedig tudományosan is igazolt: a hideg italok…
Tovább olvasom >Rekordot döntött a Tesco kuponkampánya – több ezer gyermeknek nyújt kapaszkodót az adomány
52 millió forint gyűlt össze a Tesco áruházakban értékesített adománykuponokból…
Tovább olvasom >Milliószámra viszik a jégkrémet a Tescókból
Több millió darab jégkrémet vásárolnak a magyarok a nyári szezonban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >