Az amerikaiak már csokit is nyomtatnak
A CocoJet nevű printert a tervek szerint májusban helyezik tartósan üzembe a Hershey amerikai csokoládégyártó philadelphiai élményparkjában – olvasható a gyartastrend.hu-n.
Amennyiben háromdimenziós nyomtatási technikával szeretnénk magunknak némi csokoládét előállítani egyelőre el kell majd utaznunk az Egyesült Államok Hershey nevű városkájába. A világ egyik legnagyobb édességgyártója, a The Hershey Company itt működteti Chocolate World nevű élményparkját, ahol májusban helyezik üzembe a Cocojet nevű 3D-s csokoládényomtatót.
Fotó: The Hershey's Company, Business Wire
A gép igazi vonzerejét az adja majd, hogy a látogatók a saját maguk által elképzelt formákba kényszeríthetik a (érzékszervi szakértők által ellenőrzött) megszokott ízű és textúrájú Hershey’s csokoládét. Az édességet a berendezés egyébként speciális, fém szórófejekkel ellátott patronokon keresztül préselve állítja elő, és bár a technológia a hetvenes évek mátrixnyomtatóira egyelőre meglehetősen emlékeztet, a fejlődés nem áll meg:
– A mi hozzáállásunk az ,indulj el és tanulj’, nem pedig a ,tanulj, hogy elindulhass – fogalmazott Jeff Mundt, aki senior műszaki marketing menedzser a Hershey’s innovációs központjában. – Először megmutatjuk termékünket az embereknek, és megnézzük, hogyan reagálnak rá. Ezután változtatunk rajta, és visszajövünk a következő verzióval. (gyartastrend.hu, Advertising Age)
Kapcsolódó cikkeink
A Hershey felvásárlásának lehetőségét vizsgálja a Mondelez
A Mondelēz International a Hershey csokoládégyártó felvásárlását fontolgatja, amivel a…
Tovább olvasom >Izgalmas kérdés, hogyan fog alakulni az ünnepi édességpiac
A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami…
Tovább olvasom >Drágul a szaloncukor: a kakaóbab árának emelkedése is hatással van az ünnepi édességre
A szaloncukor, amely a magyar karácsonyi hagyományok elengedhetetlen része, idén…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >