Az amerikaiak már csokit is nyomtatnak
A CocoJet nevű printert a tervek szerint májusban helyezik tartósan üzembe a Hershey amerikai csokoládégyártó philadelphiai élményparkjában – olvasható a gyartastrend.hu-n.
Amennyiben háromdimenziós nyomtatási technikával szeretnénk magunknak némi csokoládét előállítani egyelőre el kell majd utaznunk az Egyesült Államok Hershey nevű városkájába. A világ egyik legnagyobb édességgyártója, a The Hershey Company itt működteti Chocolate World nevű élményparkját, ahol májusban helyezik üzembe a Cocojet nevű 3D-s csokoládényomtatót.
Fotó: The Hershey's Company, Business Wire
A gép igazi vonzerejét az adja majd, hogy a látogatók a saját maguk által elképzelt formákba kényszeríthetik a (érzékszervi szakértők által ellenőrzött) megszokott ízű és textúrájú Hershey’s csokoládét. Az édességet a berendezés egyébként speciális, fém szórófejekkel ellátott patronokon keresztül préselve állítja elő, és bár a technológia a hetvenes évek mátrixnyomtatóira egyelőre meglehetősen emlékeztet, a fejlődés nem áll meg:
– A mi hozzáállásunk az ,indulj el és tanulj’, nem pedig a ,tanulj, hogy elindulhass – fogalmazott Jeff Mundt, aki senior műszaki marketing menedzser a Hershey’s innovációs központjában. – Először megmutatjuk termékünket az embereknek, és megnézzük, hogyan reagálnak rá. Ezután változtatunk rajta, és visszajövünk a következő verzióval. (gyartastrend.hu, Advertising Age)
Kapcsolódó cikkeink
Készlethiány és sztrájk miatt nőhet a banán, a csoki és az alkohol ára
A keleti és az Öböl-menti kikötőkben dolgozó part menti munkások…
Tovább olvasom >Egy ideig újra kapható lesz az ikonikus Marathon szelet az Egyesült Királyságban
A Mars Wrigley UK 34 év után ismét elérhetővé teszi…
Tovább olvasom >A KitKat bemutatta legújabb, kikapcsolódásra buzdító reklámfilmjét
A KitKat nemzetközi kutatása szerint sokan szoktak szünetet tartani a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >