Az amerikaiak már csokit is nyomtatnak
A CocoJet nevű printert a tervek szerint májusban helyezik tartósan üzembe a Hershey amerikai csokoládégyártó philadelphiai élményparkjában – olvasható a gyartastrend.hu-n.
Amennyiben háromdimenziós nyomtatási technikával szeretnénk magunknak némi csokoládét előállítani egyelőre el kell majd utaznunk az Egyesült Államok Hershey nevű városkájába. A világ egyik legnagyobb édességgyártója, a The Hershey Company itt működteti Chocolate World nevű élményparkját, ahol májusban helyezik üzembe a Cocojet nevű 3D-s csokoládényomtatót.
Fotó: The Hershey's Company, Business Wire
A gép igazi vonzerejét az adja majd, hogy a látogatók a saját maguk által elképzelt formákba kényszeríthetik a (érzékszervi szakértők által ellenőrzött) megszokott ízű és textúrájú Hershey’s csokoládét. Az édességet a berendezés egyébként speciális, fém szórófejekkel ellátott patronokon keresztül préselve állítja elő, és bár a technológia a hetvenes évek mátrixnyomtatóira egyelőre meglehetősen emlékeztet, a fejlődés nem áll meg:
– A mi hozzáállásunk az ,indulj el és tanulj’, nem pedig a ,tanulj, hogy elindulhass – fogalmazott Jeff Mundt, aki senior műszaki marketing menedzser a Hershey’s innovációs központjában. – Először megmutatjuk termékünket az embereknek, és megnézzük, hogyan reagálnak rá. Ezután változtatunk rajta, és visszajövünk a következő verzióval. (gyartastrend.hu, Advertising Age)
Kapcsolódó cikkeink
Európából látja el Kanadát a Lindt, hogy elkerülje a vámokat
A svájci Lindt & Sprüngli csokoládégyártó Európából szállítja majd termékeit…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >Luxus lett a Valentin-napi csokiajándékozás
Belgiumban a Valentin-napi csokoládék eddig a szerelem hevességét szimbolizálták, idén…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >