Az Amazon India együttműködésbe kezd a Future Retaillel

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2020. 02. 10. 10:08

Az Amazon India immár a Future Retail üzletek hivatalos csatornája, így az 1500 üzletet működtető és évente több mint 350 milliós vásárlói forgalmat számláló Future Retail egy, a korábbinál jóval szélesebb vásárlói körhöz jut el.

A közös munka fókuszában két kategória áll: az élelmiszer és vegyescikk, valamint a divatáru és cipő. A Future Retail termékei az Amazon Prime Now szolgáltatáson keresztül lesznek elérhetők több nagyvárosban, más üzletei – így a Big Bazaar és a Foodhall – pedig rövidesen szintén megjelennek az Amazon India piactéren. Az online megrendelések csomagolásának és kézbesítésének zavartalanságát a Future Retail meglévő üzleti infrastruktúrájának bővítésével tervezi biztosítani.

Az együttműködés újabb lépés afelé, hogy az Amazon megvesse lábát az indiai piacon: 2019 augusztusában az Amazon Fresh elnevezés alatt indította a cég a frissáru-házhozszállítási üzletágat, majd nem sokkal ezután megnyitotta legutóbbi kiszolgáló központját; szep­temberben duplájára növelte házhozszállító hálózatát Indiában (750 városban több mint 1400 kézbesítő állomást tart fenn).

Kapcsolódó cikkeink