Az Alpro Peter Crouchcsal együttműködve bővíti növényifehérje-választékát
Az Alpro egy sor újdonsággal bővítette növényifehérje-választékát a Peter Crouch futball-legendával kötött új partnersége keretében.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
Az Alpro két új hűtött növényi alapú fehérjeitalt – Alpro Plant Protein Chocolate Flavour Drink (750 ml) és a Plant Protein Original Drink (750 ml) – és két új alternatív joghurtot vezetett be Alpro Plant Protein Mixed Berries (200 g) és a Plant Protein Tropical Fruit (200 g) néven az Egyesült Királyságban.
A vegán újdonságok megjelenését egy Peter Crouch futball-legenda főszereplésével indított kampány támogatja, amely a növényi alapú márka fogyasztóinak reggeli rutinjában játszott szerepét hivatott megvilágítani. A kampányban Crouch megtapasztalja néhány híresség reggeli rutinját, mint például a hajnali fél 3-kor való ébredést, a napi többszöri edzést és a jeges fürdőt, hogy kiderítse, azok fenntarthatóak-e a hétköznapokban.
Az Alpro UK meggyőződése, hogy mindenki megérdemli az egészséges, ízletes és tápláló reggelit. A vállalat kutatása szerint a britek 95%-a úgy látja, hogy a fehérje fontos eleme az étrendnek, ugyanakkor az Alpro szerint hiányos a növényi fehérjéket tartalmazó reggeliválaszték. Saját kínálatának bővítésével a márka igyekszik a fogyasztók számára elérhetőbbé tenni a fehérjefogyasztást, így új lehetőséget teremteni az egészséges reggelizéshez. //
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Ezrek tüntettek Londonban a farmokra kivetett örökösödési adó ellen
Ezrek tüntettek kedden Londonban a mezőgazdasági vállalkozásokra kivetett örökösödési adó…
Tovább olvasom >A növényi alapú jövőért felhagy a hústermékgyártással a Gruppo Tonazzo
Az olasz Gruppo Tonazzo bejelentette, hogy az év végéig felhagy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >