Az Alpro Peter Crouchcsal együttműködve bővíti növényifehérje-választékát
Az Alpro egy sor újdonsággal bővítette növényifehérje-választékát a Peter Crouch futball-legendával kötött új partnersége keretében.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
Az Alpro két új hűtött növényi alapú fehérjeitalt – Alpro Plant Protein Chocolate Flavour Drink (750 ml) és a Plant Protein Original Drink (750 ml) – és két új alternatív joghurtot vezetett be Alpro Plant Protein Mixed Berries (200 g) és a Plant Protein Tropical Fruit (200 g) néven az Egyesült Királyságban.
A vegán újdonságok megjelenését egy Peter Crouch futball-legenda főszereplésével indított kampány támogatja, amely a növényi alapú márka fogyasztóinak reggeli rutinjában játszott szerepét hivatott megvilágítani. A kampányban Crouch megtapasztalja néhány híresség reggeli rutinját, mint például a hajnali fél 3-kor való ébredést, a napi többszöri edzést és a jeges fürdőt, hogy kiderítse, azok fenntarthatóak-e a hétköznapokban.
Az Alpro UK meggyőződése, hogy mindenki megérdemli az egészséges, ízletes és tápláló reggelit. A vállalat kutatása szerint a britek 95%-a úgy látja, hogy a fehérje fontos eleme az étrendnek, ugyanakkor az Alpro szerint hiányos a növényi fehérjéket tartalmazó reggeliválaszték. Saját kínálatának bővítésével a márka igyekszik a fogyasztók számára elérhetőbbé tenni a fehérjefogyasztást, így új lehetőséget teremteni az egészséges reggelizéshez. //
Kapcsolódó cikkeink
Megszünteti az Asda árösszehasonlító programját
Mindösszesen egy év után megszünteti az Asda az Aldi és…
Tovább olvasom >Kivonja a piacról a Nestlé a vegán KitKat-et
A Nestlé négy év után megszünteti a vegán KitKat forgalmazását…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >A klímaváltozás megfékezéséhez az erőfeszítések megsokszorozása szükséges – klímavédelmi felmérés a hazai cégeknél
A fenntartható átállásban elkötelezett magyarországi vállalatok 66 százaléka rendelkezik konkrét…
Tovább olvasom >