Az Alpro Peter Crouchcsal együttműködve bővíti növényifehérje-választékát

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 10. 03. 10:30

Az Alpro egy sor újdonsággal bővítette növényifehérje-választékát a Peter Crouch futball-legendával kötött új partnersége keretében.

A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.

Az Alpro két új hűtött növényi alapú fehérjeitalt – Alpro Plant Protein Chocolate Flavour Drink (750 ml) és a Plant Protein Original Drink (750 ml) – és két új alternatív joghurtot vezetett be Alpro Plant Protein Mixed Berries (200 g) és a Plant Protein Tropical Fruit (200 g) néven az Egyesült Királyságban.

A vegán újdonságok megjelenését egy Peter Crouch futball-legenda főszereplésével indított kampány támogatja, amely a növényi alapú márka fogyasztóinak reggeli rutinjában játszott szerepét hivatott megvilágítani. A kampányban Crouch megtapasztalja néhány híresség reggeli rutinját, mint például a hajnali fél 3-kor való ébredést, a napi többszöri edzést és a jeges fürdőt, hogy kiderítse, azok fenntarthatóak-e a hétköznapokban.

Az Alpro UK meggyőződése, hogy mindenki megérdemli az egészséges, ízletes és tápláló reggelit. A vállalat kutatása szerint a britek 95%-a úgy látja, hogy a fehérje fontos eleme az étrendnek, ugyanakkor az Alpro szerint hiányos a növényi fehérjéket tartalmazó reggeliválaszték. Saját kínálatának bővítésével a márka igyekszik a fogyasztók számára elérhetőbbé tenni a fehérjefogyasztást, így új lehetőséget teremteni az egészséges reggelizéshez. //

Kapcsolódó cikkeink