Az Alpro Peter Crouchcsal együttműködve bővíti növényifehérje-választékát
Az Alpro egy sor újdonsággal bővítette növényifehérje-választékát a Peter Crouch futball-legendával kötött új partnersége keretében.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
Az Alpro két új hűtött növényi alapú fehérjeitalt – Alpro Plant Protein Chocolate Flavour Drink (750 ml) és a Plant Protein Original Drink (750 ml) – és két új alternatív joghurtot vezetett be Alpro Plant Protein Mixed Berries (200 g) és a Plant Protein Tropical Fruit (200 g) néven az Egyesült Királyságban.
A vegán újdonságok megjelenését egy Peter Crouch futball-legenda főszereplésével indított kampány támogatja, amely a növényi alapú márka fogyasztóinak reggeli rutinjában játszott szerepét hivatott megvilágítani. A kampányban Crouch megtapasztalja néhány híresség reggeli rutinját, mint például a hajnali fél 3-kor való ébredést, a napi többszöri edzést és a jeges fürdőt, hogy kiderítse, azok fenntarthatóak-e a hétköznapokban.
Az Alpro UK meggyőződése, hogy mindenki megérdemli az egészséges, ízletes és tápláló reggelit. A vállalat kutatása szerint a britek 95%-a úgy látja, hogy a fehérje fontos eleme az étrendnek, ugyanakkor az Alpro szerint hiányos a növényi fehérjéket tartalmazó reggeliválaszték. Saját kínálatának bővítésével a márka igyekszik a fogyasztók számára elérhetőbbé tenni a fehérjefogyasztást, így új lehetőséget teremteni az egészséges reggelizéshez. //
Kapcsolódó cikkeink
Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >Só- és cukormentes ketchupot dobott piacra a Heinz UK
Hozzáadott cukor és só nélkül készült ketchupot dobott piacra a…
Tovább olvasom >A növényi táplálkozással ismerkedtek a Radnóti diákjai
A NÉGYOSZ tavaly novemberben indult OkosFehérje programja újabb állomásához érkezett:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Európai Bizottság követeli az árréscsökkentés eltörlését
Az Európai Bizottság kötelezettségszegési eljárást indított Magyarország ellen az élelmiszerekre,…
Tovább olvasom >Nagy István: beláthatatlanok a műhús terjedésének következményei
A műhús terjedésének következményei beláthatatlanok, térnyerése mind a termelőket, mind…
Tovább olvasom >Az OTP Travel második alkalommal kapta meg a Travelife Partner minősítést
Az OTP Travel ismét elnyerte a Travelife Partner szintű nemzetközi…
Tovább olvasom >